لغو سفر وزیر خارجه روسیه به سرزمین‌های اشغالی

منابع خبری از لغو شدن سفر سرگئی لاوروف به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آی ۲۴ نیوز، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، سفر خود به سرزمین‌های اشغالی را لغو کرده است.

برخی منابع دلیل لغو این سفر را نامعلوم اعلام کرده اند، اما برخی دیگر اعتصاب کارکنان در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را دلیل این مسئله دانستند.

در این سفر بنا بود لاوروف با «یائیر لاپید» وزیر خارجه و «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کند و درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و هماهنگی نظامی میان مسکو و تل‌آویو در سوریه صحبت کند. حملات رژیم اشغالگر به سوریه بار‌ها از سوی لاوروف با انتقاد همراه بوده است.

ساعاتی پیش نشریه یدیعوت آحارونوت به نقل از یک مقام بلندپایه صهیونیست مدعی شد: «آمریکا مخالفتی با حمله رژیم صهیونیستی با ایران ندارد.»

«بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد: «به ارتش دستور دادم تا برای سناریوی حمله نظامی به ایران آماده باشد.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه لفاظی‌های خود مدعی شد: «مذاکرات هسته‌ای در وین هیچ پیشرفتی نداشته و قدرت‌های جهانی متوجه شده‌اند که ایرانی‌ها دارند بازی می‌کنند. ایران مشکلی جهانی است و من در سفر به واشنگتن گوش‌های شنوایی یافتم.»

با این حال، بسیاری از مقامات پیشین رژیم صهیونیستی مانند ایهود باراک و ایهود اولمرت، نخست وزیران پیشین این رژیم اعلام کرده اند تل آویو توانایی حمله به تاسیسات هسته ای ایران را ندارد و می کوشد با ایجاد ارعاب تهران را مجبور به پذیرش توافق تحمیلی از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی کند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار