کرونا ۶۷ میلیارد تومان خسارت به بخش گردشگری کرمانشاه وارد کرد

استاندار کرمانشاه گفت : کرونا ۶۷ میلیارد تومان خسارت به بخش گردشگری استان وارد کرده و یک هزار و ۱۳۰ نفر از فعالان این بخش کار خود را از دست داده‌اند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کرونا ۶۷ میلیارد تومان خسارت به بخش گردشگری استان وارد کرده و یک هزار و ۱۳۰ نفر از فعالان این بخش کار خود را از دست داده‌اند، گفت : در نشست ستاد ملی کرونا مصوب شد مشاغل حوزه گردشگری مجدداً از یکسری معافیت‌های مالیاتی برخوردار شوند.

او گفت : در هفته‌های گذشته شاهد یک سیر نزولی در رابطه با موضوع شیوع کرونا در سطح کشور بوده‌ایم.

او افزود: هفته گذشته وضعیت کرمانشاه به لحاظ کرونایی تغییری نداشته و ثابت بود و علت این امر هم نبود رعایت مناسب دستورالعمل های کرونایی و به ویژه استفاده از ماسک است که در این حوزه در استان‌های آخر هستیم.

استاندار کرمانشاه افزود: این جایگاه شایسته کرمانشاه نیست و درخواست داریم مردم پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا در روز‌های آتی شاهد یک روند نزولی در زمینه بستری‌ها باشم.

کرونا فعالیت بخش‌های مختلف گردشگری را ۹۵ درصد کاهش داد

جبار گوهری سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه کرونا، فعالیت بخش‌های مختلف گردشگری را ۹۵ درصد کاهش داده است، گفت: تا کنون ۱۹ میلیارد تومان درخواست تسهیلات در حوزه گردشگری به ثبت رسیده که ۹ میلیارد تومان آن پرداخت شده و مابقی در شعب بانک معطل مانده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.