همه چیز درباره جشنواره معلم پژوهنده خراسان رضوی

رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امسال حدود چهار هزار و ١٠٠ همکار فرهنگی در جشنواره معلم پژوهنده شرکت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد ملاکی  رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امسال حدود چهار هزار و ١٠٠ همکار فرهنگی در جشنواره معلم پژوهنده شرکت و پس از بررسی آثار ٩ اثر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی گفت: ٢٢ همکار مولف در جشنواره کتاب سال کردند و پس از طی فرآیند داوری، پنج اثر برگزیده منتخب و معرفی شدند.

ملاکی گفت:  مجوز ماهنامه تخصصی علمی پژوهشی دستگاه تعلیم و تربیت استان صادر و اولین شماره آن ٣٠ آذرماه منتشر خواهد شد.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ٢٢ همکار مولف در جشنواره کتاب سال شرکت کردند و پس از طی فرآیند داوری، پنج اثر برگزیده منتخب و معرفی شدند.

وی گفت: احصاء اولویت‌های پژوهشی دستگاه تعلیم و تربیت استان از فروردین ماه امسال آغاز و پس از انجام بررسی‌های لازم ١۵ اولویت پژوهشی معرفی شد.

ملاکی گفت: به منظور کاربست یافته‌های پژوهشی ۶٧ پایان نامه کارشناسی ارشد و ٢٢ رساله دکتری مرتبط با حوزه آموزش و پرورش تلخیص و در اختیار همکاران محترم قرار گرفت.

وی گفت: ٨٠ نشست علمی و پژوهشی با هدف طرح گفتمان سازی و برگزاری نشست‌های علمی در استان برگزار شده است که با هدف توسعه فعالیت‌های پژوهشی تفاهم نامه‌های همکاری مشترک با نهاد‌های علمی و پژوهشی، چون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی، مرکز پژوهش‌های حوزه علمیه معراج و سازمان اسناد و کتابخانه ملی منعقد شده است.


انتهای پیام//س.ع

برچسب ها: پژوهش ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.