تکذیب خبر بازگشایی فعالیت کوله‌بری سوخت در ثلاث باباجانی

فرماندار شهرستان مرزی ثلاث‌باباجانی خبر منتشر شده مبنی بر بازگشایی فعالیت کوله‌بری سوخت در این شهرستان را تکذیب و آن را قاچاق تلقی کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یدالله شکری فرماندار شهرستان مرزی ثلاث‌باباجانی خبر منتشر شده مبنی بر بازگشایی فعالیت کوله‌بری سوخت در این شهرستان را تکذیب و آن را قاچاق تلقی کرد و گفت : خبر‌های منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص بازگشایی و هرگونه فعالیت در این رابطه صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

او گفت : با وجود پیگیری‌های انجام شده این فرمانداری برای فراهم کردن ساز و کار قانونی صادرات سوخت هیچ گونه مجوزی تاکنون صادر نکرده است.

فرماندار ثلاث باباجانی افزود: هم اکنون واردات و صادرات اقلام اعلامی در بازارچه مرزی شیخ صالح این شهرستان به صورت قانونی در جریان است.

شکری افزود: بنا به اعلام نیرو‌های نظامی مستقر در نوار مرزی و تاکیدات دستگاه‌های نظارتی، تردد در نوار مرزی ممنوع است و با هرگونه قاچاق سوخت به صورت جدی برخورد خواهد شد.

او ادامه داد: از مردم انتظار می‌رود همکاری لازم را با نیرو‌های نظامی و انتظامی مستقر در منطقه داشته باشند و به شایعات توجه نکنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.