شهرداری دهدشت برای دریافت مطالبات معوق اقدام کند

شهردار دهدشت به نداشتن درآمد پایدار و پرداخت نشدن حقوق کارگران شهرداری اشاره کرد و گفت : این در حالی است که ۲۸ میلیارد تومان از ادارات این شهرستان مطالبه داریم .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید علی موسوی نسب شهردار دهدشت گفت:  نیاز است شهرداری برای اجرای طرح های عمرانی، خدمات رسانی و پرداخت حقوق کارکنان مطالبات معوق خود را دریافت کند.

او بیشتر مطالبات معوق را مربوط به شبکه بهداشت و درمان شهرستان با هشت میلیارد تومان دانست و بیان کرد: در صورت پرداخت این مطالبات بخش زیادی از مشکلات شهرداری برطرف خواهد شد.

موسوی نسب تصریح کرد: مابقی مطالبات مربوط به نهادهایی از جمله آموزش و پرورش، علوم پزشکی، بانک های کشاورزی، مهر اقتصاد، راه و شهرسازی، اداره منابع آب، ورزش و جوانان، هواشناسی، تعاون روستایی، بنیاد شهید و امور مالیات است.

سرپرست شهرداری دهدشت گفت:  نیاز است در کمترین زمان ممکن این مطالبات برای تسریع در روند خدمات رسانی شهرداری پرداخت شود.

موسوی نسب نبود درآمد پایدار را یکی از مشکلات اساسی شهرداری دهدشت دانست و اظهار داشت باید مدیران کل نسبت به پرداخت مطالبات به حق شهرداری اقدام کنند.

او اضافه کرد: شورا و شهرداری با همکاری مدیران شهرستان با یک صدای واحد مطالبات به حق خود از ادارات کل به جد و قانونی پیگیری خواهند کرد.

شهر دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه بیش از ۶۵ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.