لیگ برتر انگلیس؛

تعقیب و گریز در بالای جدول ادامه دارد / بازگشت جرارد به آنفیلد

هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) با برگزاری ۵ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) پنج دیدار برگزار می‌شوند که در مهم‌ترین بازی‌ها تیم‌های اول تا سوم جدول یعنی منچسترسیتی، لیورپول و چلسی به مصاف حریفان خود خواهند رفت و منچستریونایتد هم مهمان تیم قعرنشین نوریچ خواهد بود.

منچسترسیتی - ولورهمپتون

در اولین بازی امروز از ساعت ۱۶ منچسترسیتی صدرنشین جدید لیگ جزیره به مصاف تیم ولورهمپتون خواهد رفت.

شاگردان پپ گواردیولا هفته گذشته در پی لغزش چلسی با ۳۵ امتیاز از ۱۵ بازی به صدر جدول رسیدند. ولورهمپتون هم با ۲۱ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه هشتم جای دارد.

منچستر سیتی که تا مدت‌ها پشت سر چلسی در رتبه دوم قرار داشت، هفته گذشته با پیروزی سه بر یک برابر واتفورد و شکست چلسی به صدر جدول رسید. هر چند این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در هفته آخر دو بر یک مغلوب لایپزیگ شد، اما به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته است.

چلسی - لیدز یونایتد

از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز سه دیدار به طور همزمان برگزار خواهند شد که در یکی از این بازی‌ها چلسی میزبان لیدز یونایتد خواهد بود.

چلسی که تا هفته گذشته صدرنشین لیگ جزیره بود، در خانه تیم وستهام در حالی که ۲ بر یک از حریف پیش بود با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و صدر جدول را به منچسترسیتی واگذار و به رتبه سوم سقوط کرد. لیدز یونایتد با ۱۶ امتیاز از ۱۵ بازی در رتبه پانزدهم قرار دارد.

چلسی با صدر جدول ۲ و با تیم دوم یعنی لیورپول تنها یک امتیاز اختلاف دارد و حالا در این بازی شاگردان توماس توخل در تلاش خواهند بود سه امتیاز خانگی را از آن خود کنند تا در صورت لغزش تیم های اول و دوم ، بار دیگر به صدر جدول برگردند.

لیورپول - استون ویلا

در دیگر بازی همزمان لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم استون ویلا است. لیورپول با ۳۴  امتیاز از ۱۵ بازی در رتبه دوم جدول قرار دارد و استون ویلا با ۱۹ امتیاز در رتبه دهم قرار دارد.

مهمترین اتفاق این دیدار بازگشت استیون جرارد، اسطوره لیورپول به ورزشگاه آنفیلد است.کاپیتان سرخ پوشان مرسی ساید که روزگاری برای موفقیت و سربلندی لیورپول می جنگید، حالا به عنوان سرمربی استون ویلا در حالی قدم به آنفیلد می گذارد که در سر اندیشه شکست تیم سابق خود را می پروراند.

کاپیتان سابق لیورپول، ۱۷سال از دوران حرفه ای خود را در این تیم سپری کرد و با بازی های خود، قرمزها را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ، جام یوفا، جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس هدایت کرد.

جرارد به صراحت گفته است که ترجیح می دهد محبوبیت خود را نزد هواداران لیورپول از دست بدهد، اما استون ویلا در این بازی پیروز شود.

نوریچ - منچستر یونایتد

از ساعت ۲۱ امشب  منچستریونایتد در خانه نوریچ به مصاف این تیم  خواهد رفت.

منچستر یونایتد با ۲۴ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار دارد و نوریچ هم با ۱۰ امتیاز از ۱۵ بازی در انتهای جدول به سر می‌برد.

یونایتد‌ها که حالا رالف رانگنیک آلمانی را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارند، در اولین بازی خود با هدایت مربی آلمانی در لیگ جزیره با نتیجه یک بر صفر برابر کریستال پالاس به پیروزی رسیدند و سه امتیاز به دست آورده و خود را از رتبه هشتم به ششم رساندند. 

این بهترین فرصت برای رانگنیک است که در دومین بازی به دومین پیروزی دست پیدا کند. شاید این از خوش شانسی های این مرد آلمانی باشد که حریفان او در ابتدای کار چندان قدرتمند نیستند و او می تواند با کسب امتیازهای کامل در این بازی ها به تیم سر و سامان بدهد. شیاطین سرخ در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند پس از مدت‌ها خود را به جمع چهار تیم برتر لیگ جزیره برسانند. هواداران این تیم امیدوارند که با هدایت رانگنیک تیم محبوبشان از بحران خارج شود و بتواند خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی مطرح کند.

در آن سوی میدان نوریچ که از همین حالا یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین تر محسوب می شود، در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند خود را به رتبه هفدهم برساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار