امام جمعه موقت یزد:

حقوق بشر، ابزار غرب برای استثمار ملت‌ها است

آیت الله سید محمدرضا مدرسی گفت: حقوق بشر با شعار‌های زیبا محقق نمی‌شود، بلکه به درک درست مردم نیاز دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله سید محمدرضا مدرسی، امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به فرارسیدن روز جهانی حقوق بشر گفت: مبانی دین مبین اسلام به گونه‌ای است که همه اصول حقوق بشر به صورت کامل در آن رعایت می‌شود.

او با تأکید بر اهمیت رعایت حقوق بشر در جامعه افزود: بخشی از حقوق بشری که بر زبان غرب جاری است، فریبنده بوده و هیچ ارتباطی با حقوق بشر واقعی ندارد.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: غرب از حقوق بشر به عنوان ابزاری برای استثمار ملت‌ها استفاده می‌کند.

آیت الله مدرسی با تأکید بر اینکه حقوق بشر با شعار‌های زیبا محقق نمی‌شود، اظهار داشت: حقوق بشر ابتدا باید به خوبی از سوی مردم درک و شناخته شود و سپس با درک درست از آن، حقوق مشروع و حق بشریت را جویا شد.

او در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اهمیت تزریق واکسن کرونا گفت: مراجع تقلید دیروز با تبعیت از نظام پزشکی کشور، دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

آیت الله مدرسی ادامه داد: وقتی نظام سلامت کشور تشخیص می‌دهد که مردم برای حفظ سلامتی خود واکسن بزنند، مردم نباید با اظهار نظر‌های مخالف برخی افراد به این مساله بدبین شده و از دریافت واکسن خودداری کنند.

امام جمعه موقت یزد همچنین با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) به بیان گوشه‌ای از فضائل اخلاقی و معنوی این بانوی بزرگوار پرداخت.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: حقوق بشر ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.