آغاز احداث کمپ گردشگری نگل پس از سه سال وقفه

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: عملیات احداث قسمت دوم کمپ گردشگری روستای نگل، پس از وقفه‌ای سه ساله آغاز شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آرمان وطن‌دوست معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری کردستان، عملیات ساخت قسمت دوم کمپ گردشگری نگل واقع در روستای نگل دوباره آغاز شده است.

او پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۵۰ درصد عنوان کرد و افزود: ساخت قسمت دوم این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۳هزار متر مربع در حال انجام است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: به منظور رفاه حال گردشگران، این کمپ در فاصله صد متری از موزه و مسجد نگل که قرآن تاریخی و مقدس نگل در آنجا نگهداری و حراست می‌شود، قرار دارد.

وطن‌دوست گفت: استان کردستان با داشتن قابلیت‌ها و توانایی‌های بالا در جذب گردشگر، شرایط مناسبی برای بهره‌برداری و توسعه زیرساخت‌های اقامتی مانند کمپ‌های گردشگری در مناطق مختلف را دارد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: گردشگری ، احداث ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.