شاه بیت غزل فداکاری پرستاران در بحران کرونا متجلی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شاه بیت فداکاری پرستاران زحمتکش و کم ادعا در ایام بحران کرونا متبلور شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر در جشن روز پرستار در شهر برازجان بیان کرد: حماسه آفرینی در مقابله با کرونا باعث غرور و نشانه فداکاری پرستاران است و می‌توان گفت شاه بیت ایثار این قشر زحمتکش و کم ادعا در ایام بحران کرونا متبلور شد.

او افزود: به نیکویی، سالروز میلاد خجسته حضرت زینب(س) بانوی صبر و ایثار و بصیرت به عنوان روز پرستار، نام‌گذاری شده است و جامعه بزرگ پرستاری باید همواره با الگو پذیری از سیره رفتاری این بانوی مکرم در خدمت رسانی به مردم بکوشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر ادامه داد: خداوند را شاکریم که با تلاش شبانه روزی کادر درمان، بسیج مردمی و همه کسانی که صادقانه و عاشقانه پای کار آمدند و همچنین آگاهی مردم، کرونا تا حدودی مهار شده است.

کشمیری گفت: در این روزهای کم‌خطر نباید سهل انگاری کنیم زیرا تا مهار قطعی این بیماری، خطر همچنان باقی است و باید دستور العمل‌های بهداشتی رعایت شود.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: شهرستان دشتستان به‌علت گستردگی زیاد، بیماران بسیاری به مراکز درمانی آن مراجعه می‌کنند و دیدیم در روزهای سخت کرونایی فشار بسیار سنگینی بر نیروهای درمانی به‌ویژه پرستاران وارد شد ولی با شجاعت و قدرت و حس مسئولیت نسبت به همنوع ایستادگی کردند و حماسه ها آفریدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.