پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان به مناسبت روز پرستار

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان فرارسیدن روز ولادت بانوی قهرمان کربلا، حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر محمدمهدی مجذوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان ، در پیامی فرارسیدن پنجم جمادی الاول روز ولادت بانوی قهرمان کربلا، حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

 در متن پیام تبریک دکتر محمدمهدی مجذوبی آمده است:

بی‌تردید پرستاران اسوه‌های عفت، صبر، عطوفت و متکی به خصایص نیک انسانی و از مهم‌ترین افراد کادر بهداشتی درمانی هستند که نقش مؤثری در بهبود و مراقبت از بیماران دارند و در شرایط طاقت فرسای کاری با روحیه‌ای برگرفته از ویژگی‌های والای بانوی استقامت و شکیبایی، تلاش می‌کنند آلام بیماران را با فداکاری و حس انسان دوستی کاهش دهند.

اینجانب خجسته میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به همه پرستاران سرفراز و منادیان انسانیت که با اسلحه ایمان و چشمان سرشار از عشق و مهربانی بیماران را درمان نمودند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و با یادآوری اینکه حماسه‌ای که در جبهه مبازره با کرونا به دست توانای آنان آفریده شده، حماسه‌ای زینبی است سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ضمن تبریک مجدد روز پرستار، امیدوارم به یمن این روز مبارک، با تلاش پرستاران و همه اعضای کادر درمان و اهتمام مردم عزیز کشورمان، هرچه سریع‌تر شاهد پایان کرونا باشیم.

دکتر محمدمهدی مجذوبی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان 

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.