بارش برف و کولاک در راه خلخال به اسالم

رئیس اداره راهداری خلخال گفت: بارش برف و کولاک در جاده کوهستانی خلخال به اسالم موجب کندی در رفت و آمد خودرو‌ها در این مسیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معروف خسروی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: هم‌اکنون برف و کولاک در گردنه سخت‌گذر الماس واقع در جاده  ارتباطی خلخال به اسالم شدت گرفته و به رانندگان عبوری از این جاده توصیه می‌شود قبل از حرکت به سمت گردنه ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ سایر امکانات ایمنی زمستانی خودروی خودرا کنترل کنند.

او با بیان اینکه در حال حاضر تنها راه قابل تردد به استان گیلان جاده ارتباطی خلخال به اسالم است، افزود: راه‌های خلخال به ماسوله و ماسال و نیز پونل به علت بارش  برف مسدود اعلام شده  و لازم است که رانندگان و مسافران از هرگونه تردد در جاده های منتهی به این مناطق پرهیز کنند.

رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز از بارش باران در این شهر خبر داد و افزود: بارش‌ها در ارتفاعات این شهرستان به خصوص گردنه‌های بلند منطقه بصورت برف همراه با کولاک گزارش می شود.

غلامرضا گلمرادی اظهار کرد: با آغاز فعالیت سامانه بارشی در خلخال دمای هوای این شهر هشت درجه افزایش یافته و از پنج درجه زیر صفر روز قبل به سه درجه بالای صفر در پیش از ظهر امروز رسیده و رطوبت هوای نیز ۹۰ درصد است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار