مصطفی الکاظمی:

تروریست‌ها زیر نظر نیرو‌های هوایی و زمینی عراق هستند

فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق تروریست‌های داعش را تهدید و تاکید کرد آن‌ها زیر نظر قهرمانان نیرو‌های هوایی و زمینی عراق هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی سومریه نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق از شهرستان مخمور؛ جایی که پیشتر تروریست‌های داعش به روستای خضرجیجه در آن حمله کردند و تعدادی از غیرنظامیان و نیرو‌های پیشمرگه را کشتند یا زخمی کردند، بازدید کرد.

وی خطاب به این تروریست‌ها اعلام کرد: «در کمین تان نشسته ایم و تک به تک تعقیبتان خواهیم کرد. فرماندهانتان را یکی پس از دیگری به دام خواهیم انداخت و مجازات عادلانه را درموردشان اجرا خواهیم کرد.»

مصطفی الکاظمی همچنین امروز (چهارشنبه) نشستی گسترده با فرماندهان ارتش، پلیس و نیرو‌های پیشمرگه در مقر محور ششم در شهرستان مخمور برگزار کرد.

بر اساس بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، وی امروز در شهرستان مخمور حضور یافته تا از اوضاع و طرح‌های امنیتی برای مقابله با تهدید‌های تروریستی و پیشگیری از تکرار نقض امنیت به دست عناصر باقیمانده باند‌های تروریستی داعش مطلع شود.

الکاظمی تاکید کرد: «گروه‌های تکه تکه شده تروریست‌ها زیر نظر قهرمانان ما در نیرو‌های هوایی و زمینی هستند. نیرو‌های ما با قدرت و شجاعت مقابل شما می‌ایستند. عراق به واسطه ملت، نهاد‌ها و نیرو‌های امنیتی قهرمان خود ابهت دارد و هر چه قدر هم که عناصر شکست خورده باقیمانده تلاش کنند، هیچ مجالی برای بازگشت داعش وجود ندارد.»

فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق، نیرو‌های امنیتی را هماهنگ و قدرتمند عنوان کرد که دست در دست هم با تروریسم مقابله می‌کنند لذا چیزی به نام فضای امن یا خاستگاه تروریسم وجود ندارد.

در بیانیه نخست وزیری عراق آمده است که اقشار مختلف جامعه عراق تروریسم را رد کردند و با گروه خائن و مزدوران بی ارزش آن مبارزه کردند. ملت عراق در برابر همه چالش‌ها یکدست و متحد است و نیرو‌های امنیتی همواره مقابل هر فردی که امنیت و ثبات عراق را تهدید کند، ایستاده اند، می‌ایستند و خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار