رونمایی از دو محصول فن آور در دانشگاه شهرکرد

از دو محصول فن آور واحد‌های مستقر در مرکز رشد و فن آوری دانشگاه شهرکرد رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد گفت: در آیین افتتاحیه هفته پژوهش و فن آوری، از دو محصول فن آور واحد‌های مستقر در مرکز رشد این  شهرکرد رونمایی شد.

او افزود: تولید نیمه تجاری ضد عفونی کنندگی بر پایه اتانول لیمو با ویژگی‌های دارا بودن ویتامین‌های گروه E، D و B، ترمیم کنندگی پوست با فناوری مواد زنده، جذب و تاثیر گذاری بیش از ۸۶ درصد ویتامین‌ها و... با استفاده از مواد ریز دانه نانویی، رفع چین و چروک‌های پوستی و جای زخم و اسکار با توانایی بازسازی پوست و ترمیم کامل سلول‌های مرده یکی از این دو محصول فن آور است.


بیشتر بخوانید


پیرعلی اضافه کرد: محصول دوم، تستر ایسیو با قابلیت تست قطعات الکترونیک است که نسبت به نمونه‌های تولیدی دارای مزیت‌های بسیاری از جمله قیمت تمام شده پایین تر، قابلیت برنامه ریزی برای کلیه خودرو‌های داخلی و خارجی، دارای دو خط اسیلوسکوپ و صفحه نمایش لمسی رنگی و همچنین قابلیت اتصال به شبکه wifi است.

او ادامه داد: همچنین فعال یا غیرفعال کردن دستگاه توسط شرکت از طریق اینترنت و یا ارسال پیامک، امکان بروزرسانی دستگاه با استفاده از اینترنت و اعلام وضعیت فعال یا غیرفعال بودن دستگاه و اعلام هشدار بروزرسانی با استفاده از ارسال پیامک از ویژگی‌های این محصول فن آور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.