تعقیب و گریز پلیس و قاچاقچیان مواد مخدر در دریا + فیلم

قاچاقچیان مواد مخدر که در فرار از دست پلیس ناکام مانده بودند در حال ریختن مواد مخدر به داخل دریا دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه تعقیب و گریز پلیس و قاچاقچیان مواد مخدر در سواحل اسپانیا را به تصویر می‌کشد. پس از آنکه ماموران پلیس به سرنشینان یک قایق مشکوک شدند به تعقیب آن‌ها پرداختند. بنا به گزارش زِنگِر نیوز این اتفاق روز یکشنبه ۵ دسامبر و در نزدیکی شهر اوئلوا در سواحل آیامونت رخ داد.

بنا به اعلام گارد پلیس ساحلی اسپانیا آن‌ها در این عملیات موفق به کشف ۲.۵ تن مواد مخدر شدند. در ویدئویی که توسط ماموران پلیس تهیه شده لحظه تعقیب و گریز ماموران و قاچاقچیان را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که قاچاقچیان سوار بر یک قایق تندرو هستند تلاش می‌کنند از دست ماموران فرار کنند. این ویدئو نشان می‌دهد قاچاقچیان در حین فرار بسته‌های حاوی مواد مخدر را با ریختن در دریا معدوم می‌کنند. با این حال آن‌ها سرانجام تسلیم شده و قایق را متوقف می‌کنند. در انتهای ویدئو ماموران با شلیک تیر هوایی، قاچاقچیان را مجبور به تسلیم می‌کنند.


بیشتر بخوانید


یک مقام پلیس در این باره گفت: «ماموران پلیس با احتمال انتقال مواد مخدر توسط سرنشینان این قایق به آن‌ها نزدیک شدند. با این حال آن‌ها پس از نزدیک شدن قایق پلیس اقدام به فرار کردند. سرنشینان قایق ۶ نفر بودند که به اخطار‌های پلیس توجهی نکردند و فرار کردند. آن‌ها حین فرار تعدادی از محموله‌های مواد مخدر را به دریا انداختند. سرانجام آن‌ها تسلیم شده و مقادیر زیادی مواد مخدر در داخل قایق توسط ماموران کشف شد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار