فرماندار همدان:

برای اجرای طرح کنارگذر غربی همدان ۵۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

فرماندار همدان گفت:برای اجرای طرح کنارگذر غربی همدان به ۲۸ میلیارد تومان اعتبار و برای تملک بخشی از زمین آن ۳۰ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،محمد علی محمدی,فرماندار همدان با بیان اینکه در روز‌های گذشته یکی از نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی مکاتبه‌ای با وزیر مسکن و شهرسازی داشتند تا برای اجرای طرح کنارگذر غربی همدان تامین اعتبار انجام شود، گفت:  ۳۰ میلیارد تومان برای تملک زمین بخشی  از کنار گذر که در شهرستان بهار قرار دارد و ۲۸ میلیارد تومان هم برای اجرای طرح نیاز داریم.

او با بیان اینکه از ۲۸ کیلومتر طرح کنارگذر غربی همدان حدود ۱۸ کیلومتر آن به اتمام رسیده است، افزود: نهایی شدن این پروژه در دست پیگیری است.

فرماندار همدان با بیان اینکه در نظر داریم برای برخی طرح های زیست‌محیطی علاوه بر پیوست فرهنگی، پیوست رسانه‌ای هم ایجاد کنیم، افزود: به طور مثال اگر طرح  دفن بهداشتی زباله پیوست رسانه‌ای داشته باشد بسیار مفیدتر خواهد بود.

او با تاکید بر ارج‌گذاری به جایگاه خبرنگاران و توجه به عرصه خبر و رسانه گفت: از خبرنگاران درخواست داریم دولت مردمی را که بسیار مظلوم واقع شده است، حمایت کنند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.