خانه به دوش شدن مجدد خوشه طلایی ساوه

سازمان لیگ دوباره حق میزبانی را از تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه سلب کرد.

پرویزی مدیرعامل باشگاه   خوشه طلایی ساوه  در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با بیان اینکه سازمان لیگ مجددا حق میزبانی را از ما سلب کرد گفت: سازمان لیگ در نامه‌ای مجددا به علت وضعیت نامناسب مجموعه چمران؛ مجوز برگزاری بازی‌های خانگی خوشه طلایی را نداده است.

پرویزی از پیگیری‌های مکرر برای بازسازی ورزشگاه شهید چمران ساوه گلایه کرد و افزود: چندین سال است که به علت ناکارآمدی مدیران ورزشی استان، تیم ما متضرر شده است و دیگر توانی برای جبران هزینه‌ها وجود ندارد. اینک واقعا چه کسی پاسخگو است؟

او اضافه کرد: جدای از تیم ما اگر شان مردم ساوه را در نظر بگیرند، واقعا لیاقت ما مجموعه چمران نیست که اینگونه مورد ظلم واقع می‌شویم و هیچ کس پاسخگو نیست.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی با اشاره به اینکه متاسفانه مدیران ورزش استان مرکزی از پاسخگویی به تماس‌های ما نیز طفره می‌روند بیان کرد: اگر این مشکل در مرکز استان برای مدت کوتاهی اتفاق می‌افتاد، آیا واقعا مدیران استانی با بی تفاوتی از کنارش عبور می‌کردند؟

نامناسب بودن چمن مجموعه چمران در دو فصل گدشته، بار‌ها موجب خانه به دوشی خوشه طلایی  تیم لیگ دسته یکی فوتبال ساوه و سلب حق میزبانی از آن‌ها شده و این در حالیست که کار بازسازی این مجموعه متوقف مانده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.