نسخه لوکس آیفون ۱۳، با امضای استیو جابز عرضه می‌شود

شرکت روسی Caviar از تولید محدود نسخه ویژه ای از آیفون ۱۳ پرو با بدنه‌ای از تیتانیوم و با امضای استیو جابز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العین، شرکت Caviar از عرضه نسخه ویژه گوشی هوشمند اپل آیفون ۱۳ پرو خبر داد. این شرکت روسی که در تولید نسخه‌های لوکس تخصص دارد، توضیح داد که گوشی هوشمند جدید با بدنه‌ای زیبا از تیتانیوم تقویت شده، عرضه می‌شود. حکاکی های زیادی در اجزای مختلف این گوشی از جمله اسلات سیم کارت کار شده است. همچنین لوگوی اپل در این گوشی شامل بخشی از پنل اصلی آیفون ۲۰۰۷ است.

نسخه اپل 13 با امضای استیو جابز

این نسخه محدود دارای یک نوار مشکی در قسمت پشتی است که حاوی امضای «استیو جابز»، بنیانگذار اپل است. علاوه بر این، لوگوی «سیب» این گوشی شامل بخشی از برداصلی آیفون ۲G از سال ۲۰۰۷ است. گفتنی است که شرکت Caviar موفق شد تنها ۱۹ قسمت از برد اصلی ۲G را استخراج کند، بنابراین این نسخه ویژه، تنها به ۱۹ عدد محدود شده است.

در حال حاضر از نظر جنبه‌های فنی، تفاوتی بین نسخه ویژه Caviar و گوشی هوشمند آیفون ۱۳ پرو موجود در بازار وجود ندارد، اما فرض بر این است که نه شارژ بی سیم و نه عملکرد MagSafe به دلیل پشتی تیتانیومی برای این نسخه از اپل موجود نیست. شرکت Caviar از عرضه این نسخه ویژه با قیمت ۶۲۸۰ یورو برای آیفون ۱۳ پرو با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و آیفون ۱۳ پرو مکس با ظرفیت حافظه یک ترابایت به قیمت ۷۷۴۰ یورو خبر داد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.