برگزاری جشن «پیک شادی» ویژه کودکان و نوجوانان مدارس استثنایی همدان

به مناسبت هفته بزرگداشت معلولان، مراسمی با حضور بیش از ۵۰ دانش‌آموز مدارس استثنایی شهر همدان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، بهناز ضرابی‌زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ضمن تبریک هفته بزرگداشت معلولان بیان کرد: هدف از برگزاری این برنامه آشنایی و آگاهی عمومی در باره معلولان و تجلیل از کودکان و نوجوانان با نیاز‌های ویژه است.

او افزود: با برگزاری چنین برنامه‌هایی بیشتر می‌توانیم این کودکان را بشناسیم و به توانمندی‌های آن‌ها پی ببریم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌چنین به مراکز فراگیر کانون اشاره کرد و اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مجهز کردن دو مرکز مختص کودکان و نوجوانان با نیاز‌های ویژه در همدان و ملایر به دنبال کشف و پرورش استعداد‌های این گروه از مخاطبان است تا علاوه بر حضور در این کتابخانه ها، از دستگاه سروش مخصوص روشندلان، اسباب‌بازی‌های مخصوص و کتاب‌های با خط بریل استفاده کنند.

در ادامه احمد قره‌خانی مدیر اداره آموزش و پرورش استثنایی نیز ضمن تبریک این هفته از پشتکار و موفقیت کودکان و نوجوانان مدارس استثنایی تقدیر کرد. اجرای سرود توسط دانش‌آموزان روشن‌دل آموزشگاه نابینایان علاقبندیان، اجرای نمایش عروسکی توسط مربیان کانون پرورش فکری و پخش انیمیشن «بارون میاد جرجر»، پخش کلیپ از فعالیت‌های دانش‌آموزان روشن‌دل و تجلیل از پرسنل و دانش‌آموزان موفق استثنایی از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

در پایان علاوه بر اهداء کتاب و تجلیل از همه کودکان و نوجوانان از دو عضو موفق مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ همدان به نام‌های پرهام ایرانپور و زهرا زمانی‌وفادار که موفق به کسب مقام اول در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم شده بودند، با اهداء لوح و جایزه تقدیر شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.