مسیر پروازی کرمانشاه - تبریز و بالعکس برقرار می‌شود

با پیگیری‌های انجام شده از سازمان هواپیمایی کشوری مجوز لازم مسیر پروازی کرمانشاه -تبریز و بالعکس از ۲۰ آذر برقرار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: در راستای هدف‌گذاری انجام شده به منظور افزایش پرواز‌ها و مسیر‌های پروازی در دوران کاهش شیوع کرونا پس از اخذ مجوز پرواز در مسیر ساری، از ۲۰ آذر ماه پرواز در مسیر کرمانشاه -تبریز و بالعکس نیز به پرواز‌های هفتگی فرودگاه کرمانشاه افزوده شد.

او توضیح داد که این پرواز‌ها توسط شرکت هواپیمایی آتا و در روز‌های شنبه هر هفته انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه اکنون ۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر، آسمان، کیش ایر، آتا، زاگرس، کاسپین، قشم ایر، ایران ایرتور و شرکت پارس ایر از فرودگاه کرمانشاه فعالیت می‌کنند، افزود: پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه به مقاصد تهران، مشهد مقدس، شیراز، عسلویه، کیش، قشم، بندرعباس، شیراز، ساری، تبریز و بالعکس انجام می‌شود.

به گفته او هم اکنون در فرودگاه کرمانشاه ۹ مسیر پروازی فعال است.

گفتنی است: فرودگاه کرمانشاه به عنوان فرودگاه «هاب» و بیس فرودگاه‌های غرب کشور ۱۲۰ پرواز هفتگی دارد، این فرودگاه علاوه بر جابه جایی مسافران کرمانشاهی، نقش به سزایی در جا به جایی مسافران استان‌های غربی کشور دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.