راه‌اندازی خط ارتباطی ویژه ناشنوایان با اورژانس بابل

خط ارتباطى ویژه براى درخواست خدمات فوریت هاى پزشکى ناشنوایان از اورژانس در بابل راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دکتر ابوالقاسم لعلی رییس اورژانس بابل گفت: دسترسی به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی برای همه افراد جامعه امری بسیار ضروری است که متاسفانه در این زمینه برخی از گروه‌های جامعه مغفول مانده اند.

او گفت: یکی از این گروه ها، افراد ناشنوا هستند که به دلیل عدم امکان برقراری تماس تلفنی صوتی با اتاق فرمان ۱۱۵ برای امدادخواهی دچار مشکل هستند.

دکتر لعلی گفت: اورژانس بابل به عنوان یکی از اولین مراکز اورژانس کشور جهت حل این موضوع، یک شماره تلفن همراه متصل به سامانه اورژانس برای ناشنوایان درنظر گرفته است که بتوانند از طریق این شماره، امدادخواهی خود را با ارسال پیامک و ارائه آدرس متنی یا لوکیشن اعلام کنند.

او گفت: شماره شهروندان گرانقدر ناشنوا و کم شنوا در سامانه مذکور ثبت می‌شود و اعلام شماره تلفن همراه اختصاص یافته از طریق اداره کل بهزیستی شهرستان به تمام افراد واجد شرایط اعلام می‌شود.

دکتر لعلی: اورژانس پیش بیمارستانی بابل برای رفع نیاز تمام امدادخواهان دچار معلولیت به دنبال راهکار‌های عملی است تا هیچ گروهی درجامعه برای استفاده از خدمات اورژانس ۱۱۵ با مشکل مواجه نباشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار