خلاصی از دست مارها، به آتش زدن خانه منجر شد!

صاحبخانه که قصد خلاص شدن از دست مارها را داشت تصادفا خانه اش را به آتش کشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک صاحبخانه در مریلند آمریکا در حالی که قصد داشت از هجوم مار‌های مزاحم زیرزمین خانه اش خلاص شود تصادفا خانه اش را به آتش کشید. به گزارش سی ان ان این مرد که برای بیرون راندن مار‌ها از دود زغال سنگ استفاده کرده بود با آتش کشیدن ناخواسته خانه اش خسارتی در حدود ۱ میلیون دلار به بار آورد.

«پیت پیرینگر»، رئیس اداره آتش نشانی مونت گومری کانتی گفت که این مرد محلی از زغال برای ایجاد دود در زیر زمین خانه اش برای فراری دادن مار‌ها استفاده کرده بود که به دلیل نزدیک بودن به مواد آتش زا یک آتش سوزی مهیب ایجاد شد. این اتفاق در تاریخ ۲۳ نوامبر رخ داد. در گزارش آتش نشانان آمده که حضور مار‌ها در زیر زمین خانه این مرد تازگی نداشت و مالک قبلی نیز با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کرد. با این حال پس از آنکه این مرد تصمیم گرفت با این روش مار‌ها را از زیرزمین خانه بیرون کند خسارتی زیاد رقم زد.


بیشتر بخوانید


بنا به این گزارش آتش سوزی ابتدا از زیرزمین خانه آغاز شد و به سرعت به سایر طبقات خانه سرایت کرد. پس از وقوع این آتش سوزی حدود ۷۵ آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند. با این حال هنگامی که آتش نشانان به محل حادثه رسیده بودند تمام خانه غرق شعله‌های آتش شده بود و بنا در حال فرو ریختن بود.

گفتنی است؛ با وجود خسارت سنگین به این خانه، این حادثه تلفات جانی نداشت.

آتش زدن تصادفی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.