مدیر منطقه هفت شهرداری قم مطرح کرد؛

ممنوعیت اجرای نمای رومی و کامپوزیت در پیاده‌ راه‌های اطراف حرم مطهر

متین فر گفت:اجرای نمای رومی و کامپوزیت در قم ممنوع است و در مسیر پیاده راه‌های اطراف حرم مطهر این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مجید متین فر ،مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اجرای پیاده راه‌های پیرامون حرم مطهر اظهار کرد: با اجرای این پیاده‌راه‌ها سیما و منظر شهری در هسته مرکزی شهر اصلاح می‌شود.

او ساختمان‌های تاریخی در مسیر پیاده راه‌ها را موردتوجه قرارداد و افزود: با توجه به اجرای سه مسیر پیاده‌راه در این منطقه مالکان به بازسازی ملک‌ها و اصلاح نما روی آورده و چهره خیابان‌های هسته مرکزی شهر در حال تغییر است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از تشکیل کمیته سیما و منظر در شهرداری این منطقه خبر داد و تصریح کرد: بازسازی و اصلاح نما در این منطقه بر اساس تأیید کمیته سیما و منظر بوده و باید با بافت تاریخی و هویت و فرهنگ شهر نیز هم‌خوانی داشته باشد.

متین فر با تأکید مراجعه شهروندان قبل از اصلاح نما و بازسازی ملک به کمیته سیما و منظر در منطقه گفت: اجرای نمای رومی و کامپوزیت در شهر قم ممنوع بوده و در مسیر پیاده راه‌های حرم مطهر این موضوع با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

او تأکید کرد: از کسبه درخواست داریم در صورت تصمیم بر اصلاح نما و بازسازی ملک خود به شهرداری مراجعه کرده و با هماهنگی‌های لازم اصلاح و بازسازی را آغاز کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار