لیگ برتر بسکتبال؛

شاگردان شاهین طبع مس رفسنجان را در هم کوبیدند

تیم بسکتبال مس کرمان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر گروه "الف" مقابل حریف خود به برتری رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در بازی معوقه هفته سوم گروه "ب" تیم‌های بسکتبال شیمیدر قم و مس رفسنجان و در هفته هشتم گروه " الف"رقابت‌های لیگ بسکتبال تیم‌های مس کرمان و کاله مازندران به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار تیم شیمیدر قم به مصاف مس رفسنجان رفت و با درخشش نوید رضایی فر موفق شد با نتیجه ۸۶ بر ۶۴ نماینده رفسنجان را شکست دهد و همچنان به صدر نشینی خود در گروه "ب" ادامه می‌دهد. شیمیدر با پیروزی در این دیدار با ۶ پیروزی و یک شکست و با ۱۳ امتیاز در صدر گروه حود قرار گرفت. در مقابل هم مس رفسنجان با یک شکست و ۵ پیروزی و با ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول گروه " ب " ایستاده است.

در این دیدار نوید رضایی فر از شیمیدر قم با کسب ۲۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم رابرت چارلز گیلکریست از مس رفسنجان با کسب ۱۴ امتیاز، ۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دومین دیدار تیم صنعت مس کرمان مقابل کاله مازندران قرار گرفت و با نتیجه ۹۳ بر ۷۹ حریف را از پیش رو برداشت تا پنجمین برد خود در لیگ برتر را تجربه کند. کاله هم چهارمین شکست خود در این دوره از رقابت‌های لیگ را متحمل شد. مس کرمان در حال حاضر با ۵ پیروزی و ۳ شکست و با ۱۳ امتیاز در رده دوم جدول گروه "الف" قرار گرفته است و کاله مازندران هم با شکست در این بازی با ۴ شکست و ۴ پیروزی و با ۱۲ امتیاز در رده پنجم جدول گروه " الف" ایستاده است.

در این دیدار اصغرکاردوست از صنعت مس کرمان با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۳ ریباند بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل پیمان کیانی از قولاد مبارکه سپاهان با کسب ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار