العامری: به حکم دادگاه فدرال پایبندیم

رئیس ائتلاف الفتح عراق از پایبندی به حکم دادگاه در خصوص اعتراض به انتخابات پارلمانی اخیر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شفق نیوز، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق در سخنانی درباره اعتراض به نتایج انتخابات پارلمانی عراق گفت: به حکم دادگاه فدرال پایبند خواهیم ماند؛ حتی اگر به ضررمان باشد.

رئیس ائتلاف الفتح عراق همچنین از ارائه مدارک و اسنادی به دادگاه عالی فدرال این کشور خبر داد که ثابت می‌کند در نتایج انتخابات پارلمانی دست برده شده است، و تاکید کرد به حکم دادگاه فدرال پایبند خواهیم ماند؛ حتی اگر به ضرر ما باشد.

العامری تاکید کرد ائتلاف الفتح به حکم دادگاه فدرال درباره دادخواست لغو نتایج انتخابات پایبند خواهد ماند؛ حتی اگر به ضرر ائتلاف باشد. ما حافظ کشور و خواهان دولت هستیم و به قانون و حکم دادگاه فدرال پایبند خواهیم ماند؛ حتی اگر به ضرر ما باشد.

هادی العامری به پایگاه شفق نیوز گفت: ما شواهد و مدارک و نیز گزارش شرکت آلمانی را به دادگاه عالی فدرال داده ایم که دستکاری در نتایج انتخابات را تأیید می‌کند. امیدواریم تصمیم دادگاه به نفع ما باشد.

گفتنی است پس از برگزاری انتخابات پارلمانی اخیر عراق، شماری از گروه‌های سیاسی در این کشور از وقوع تقلبی گسترده در انتخابات این کشور سخن گفتند و این اعتراضات به تحصن و درگیری در منطقه سبز بغداد نیز کشیده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
چه عجب یه حرف منطقی زد
آخرین اخبار