تحلیل‌گر روزنامه رای الیوم:

تل‌آویو می‌داند هرگونه اقدام نظامی مستقیم علیه ایران، به ویرانی کامل این رژیم می‌انجامد

تحلیل‌گر رای الیوم از توافقی پنهان میان آمریکا و صهیونیست‌ها خبر می‌دهد که قصد آسیب زدن به ایران را دارد و تظاهر به اختلاف تنها یک نقشه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه رای الیوم چاپ لندن در گزارشی فاش کرد علی‌رغم اختلافاتی که واشنگتن و تل‌آویو ادعا می‌‎کنند در خصوص مذاکرات هسته‌ای با ایران دارند در پس پرده یک توافق شیطانی میان این دو برای ضربه زدن به ایران و محور مقاومت در منطقه وجود دارد.

نویسنده این مقاله در خصوص مذاکرات هسته‌ای گفت: همه چیز روشن است ایران اعلام کرده تحریم‌ها را بردارید تا با شما توافق کنیم با این وجود هیئت‌های مذاکره‌کننده به کشور‌های خود بازگشتند تا درخصوص مذاکرات با مقامات خود مشورت کنند! درباره چه چیزی مشورت کنند به نظر من این یک نمایش است، اما چه چیزی پشت این نمایش وجود دارد؟

برجام توافقی بود که به طور قانونی حتی در سازمان ملل نیز به ثبت رسید، اما بعد از آن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با خروج غیرقانونی از آن ادعا کرد این توافق نمی‌تواند جلوی ایران را برای رسیدن به بمب هسته‌ای بگیرد. با این حال ایرانی‌ها بار‌ها اعلام کردند فتوای «سید علی خامنه‌ای» رهبر ایران مبنی بر حرام بودن ساخت بمب هسته‌ای به دلیل نقض حقوق بشر و ضد انسانی بودن آن، لازم الاجرا بوده و تغییر نخواهد کرد و ایران هیچ‌گاه بمب اتم نخواهد ساخت.


بیشتر بخوانید:

دورویی آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مذاکرات اخیر وین آشکار شد
تاکید ایران به ضمانت از سوی غربی‌ها موجه و منطقی است


براساس گزارش این تحلیل‌گر روزنامه رای الیوم سیاستمداران آمریکایی و صهیونیستی، حتی برخی از نظامیان رژیم صهیونیستی به خوبی می‌دادند که ایرانی‌ها برخلاف حکم فقهی رهبرشان هیچ‌گاه به دنبال ساخت بمب اتم نخواهند بود.

پس چرا رژیم صهیونیستی دنبال شلوغ کردن وضعیت است و دائما تندباد‌های بلند یا کوتاهی را راه می‌اندازد؟ آیا رژیم صهیونیستی واقعا به حمله یا جنگ به ایران فکر می‌کند؟ پاسخ این سوال به طور قطع منفی است، زیرا تل‌آویو با یک محاسبات ساده می‌داند که این حمله مستقیم یا جنگ چه تبعاتی را برای آن در بر خواهد داشت و ویرانی‌های عمیقی را در اراضی اشغالی به وجود خواهد آورد و آنچه را که این رژیم در یک دهه گذشته ساخته است را نابود خواهد کرد.

اکثریت ژنرال‌های رژیم صهیونیستی در ستاد کل ارتش این رژیم مخالف جنگ رو در رو با ایران هستند، اما در صورتی که تنها نباشند احتمالا از فرصت استفاده کرده و خود را وارد این نبرد خواهد کرد. 

قدرت محور مقاومت اسلامی واهمه اصلی رژیم صهیونیستی

چرا با وجود یکی بودن نظر تل‌آویو و واشنگتن درخصوص ایران، این دو، خود را مخالف نظرات یکدیگر نشان می‌دهند؟ پاسخ در دانستن آنچه در جلسه کمیته امنیتی مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا رخ داده، نهفته است. در این جلسه در مورد خطراتی که از لحاظ نظامی و سیاسی امنیت رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کند به طور عمیق و مفصل بحث شد و کمیته بر این باور بود که بزرگترین خطری که صهیونیست‌ها را احاطه کرده است ایران و راکتور‌های هسته‌ای آن نیستند، بلکه چیزی بسیار بزرگ است و ممکن است خسارات وارده قابل محاسبه نباشد.

این خطر بزرگ چیزی نیست جز حزب‌الله لبنان، گروه‌های مقاومت در عراق، انصارالله در یمن و گروه‌های مقاومت در غزه و کرانه باختری که مجموعه‌ای بزرگ از خطرات را علیه رژیم صهیونیستی در منطقه بوجود آوردند.

این خطر دقیقا همان چیزی است که نظامیان صهیونیست آن را قبول داشته و اعلام کردند نمی‌توانند با یک جبهه که چندین شاخه دارد همزمان درگیر شوند و در صورت درگیری رژیم صهیونیستی باید هزینه‌ای سنگین پرداخت کند. بر کسی پوشیده نیست که رژیم صهیونیستی از قدرت روزافزون مقاومت و توسعه روابط بین جناح‌های محور مقاومت کاملا می‌ترسد بنابراین با همه دشمن‌های ملت‌های منطقه توافق کرده یا روابطش را عادی کرده تا مقابل این محور را بگیرد.

در همین راستا فشار‌های زیادی را برخی از کشور‌های عربی منطقه علیه لبنان اعمال کرده‌اند تا حزب‌الله را تحت فشار گرفته و مانع از پیشرفت و مقبولیت بیش از پیش آن در جامعه لبنان شوند. در یمن نیز همین وضعیت را مشاهده می‌کنیم آمریکا و شرکای آن به عربستان سلاح می‌دهند تا با آن‌ها انصارالله را هدف قرار دهد.

همه این‌ها تدارکات برای نبردی است که کمیته امنیت رژیم صهیونیستی و آمریکا بر آن توافق کرده است، یعنی ضربه زدن به جناح‌های محور مقاومت به منظور وارد آوردن آسیب به ایران، درمقابل قصد بمباران مستقیم راکتور‌های هسته‌ای ایران را ندارند. نیاز به انتظار هم نیست، زیرا دشمن دائما حرکات خود علیه جناح‌های مقاومت را انجام می‌دهد و قصد دارد منطقه را بطور کامل صهیونیست سازی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۶ دی ۱۴۰۰
*خیلی متشکراز رهبر عزیز وسپاهیان جان برکف*
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
اسراِِئیل ،آمریکا ،دول غربی واعراب منطقه خوب می دانند که نمی توانند به طور مستقیم با ایران درگیر شوند واقدام به جنگ های نیابتی در یمن وسوریه به منظور ضربه زدن به ایران در قالب ضربه زدن به محور مقاومت نمودند که بحمداله تا کنون هیچگونه توفیقی نداشته اند وکلیه نقشه های آنها نقش بر آب شده است .ختم کلام اینکه اسرائیل چنین حماقتی نخواهد کرد چون اتاق فکری که برای اسرائیل تصمیم می گیرد بسیار حساب شده وسنجیده عمل می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
اسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است.
بادوستان مروت بادشمنان مدارا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
حمله اسرائیل به ما = حمله ما به خودش و همه حامیاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
بدیهی است اگر اسرائیل مطمئن شود که کشورهای قدرتمند پشتش روخالی نمیکنند متاسفانه به ایران حمله خواهد کرد. اسرائیل فقط دردو صورت به تنهایی به ایران حمله میکند یک اینکه ایران شروع کنند باشد چون دراینصورت حمایت صددرصدی اکثر کشورها روداره ودوم اینکه ایران رو با یکی ازکشورهای منطقه درگیر کنه ( آذربایجان/ترکیه/افغانستان و..) بعد درپوشش کشور درگیر با ایران مراکز هسته ای رونابود کنه.!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
ایران در هر صورت اشغال نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۹:۰۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
خداوکیلی کل اسرائیل صهیونیسم اندازه ی استان. ایران هم نیست
Romania
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
اینطوری حساب کنی کل ایران هم به اندازه یه استان امریکا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
غلط کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
بخاطرهمینه که توافق نمی‌کنند وسر ایران روبا برجام گرم کردن
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۰۷:۳۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
کاش ی نفر ب من بی سواد توضیح میداد اقا برفرض زدیم اسرایل روهم باخاک یکی کردیم فرداش جامعه جهانی نمیاد بزنه مارو با خاک یکی کنه بعدشم این اسرایل بمب اتم داره وقتی تمامیت ارضیش ازبین بره ایا امکانش هست از این بمب استفاده نکنه یعنی واقعا نمیشه با دنیا درصلح زندگی کرد مثل بقیه کشورها حتما باس ی دشمنی وجود داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
ایران فقط وفقط وفقط باید وقتیکه خدایی نکرده اسرائیل حمله مستقیم کرد با اسرائیل باهمه توانش روبرو بشه البته شاید هم کشورهای قدر حامی صهیون بادادن امتیازاتی به ایران ازنابودی مهره پر کاربرد خود جلوگیری کنند.
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۰:۱۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
عیزیز من میشه شما بگید کی داره بیشتر دشمنی میکنه ؟ میشه بگید کی اینهمه تو کشور ما تررور کرد و چقدر شهید دراین زمینه دادیم ؟ اصلا میشه بگید الان کی داره حرف از حمله نظامی و این چیزا میزنه ؟ ودرمورد بمب اتم اسرائیل هم باید گفت انقدر پیشرفت کردیم نه ما بیشتر کشورها که اول نیروگاههای هسته ای را در موقعی که بخواد جنگ تمام عیار صورت بگیره بزنن یا بزنیم و بمب هسته ای هم مثل تمام موشکها و... قابل رهگیری هست و تا به زمین برخورد نکرده جایی را نمیتونه نابود کنه !
United States of America
مسعود
۰۲:۴۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
بدون تردید حرافی های بنت خودنمایی در مقابل نتانیاهو و سیاستهای شانتاژی سابق و نیز روحیه دادن به اعراب حجاز و امارات است برای نمایش قدرت پوشالی و نداشته خود و نزدیک تر شدن هر چه بیشتر به کشورهای عربی... و نه چیز دیگر و از آن گذشته اگر رژیم اشغالگر صهیویست اگر به ساخت بمب در ایران باور داشت اینهمه سنگ اندازی در مقابل ایجاد رابطه جامعه جهانی با ایران و نی توافق برجام نمیکرد و این هم هست که خود آمریکا و سه کشور اروپایی از هراس افکنیهای تلاویو برای فشار بر دولت ایران اسلامی استفاده میکنند و بدنبال ایجاد تنشهای اقتصادی و سیاسی در بین مردم ایران هستند
اما باید دانست که حتی اگر هم یک روز دست به اقدام احمقانه یی بر علیه ایران و حتی ساختارهای هسته یی کشور ایران بزند و حتی اگر آمریکا و انگلیس به شراکت او وارد شوند بهرحال اسرائیل و تلاویو نابودی خود را جلو خواهد انداخت و و و ... و او هرگز نه تنها دست به این حمله نخواهد زد بلکه فکر انرا هم نمیکنند و اتاق فکر غرب نیز چنین مجوزی به او نخواهد داد اما بله دولت اسرائیل ذاتآ یک گروه تروریستی هست مانند داعش و نظریه های وهابیت که دست به جنایات بزن در رو خواهند زد... و من میگویم که توافق با غرب به اسرائیل ضربه بیشتری خواهد زد چرا که انها تحمل دیدن ایرانی با اقتصاد پویا و علم رو به رشد و امن را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
هومن
۰۱:۱۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
اگه اقدامی کنن ایران باید بالای صد نقطه تو تلاویو رو مورد اصابت موشک قرار بده.به خصوص اهداف مهم مثل پالایشگاه ها و نیروگاه های برقشون رو باید زد و دویست سیصد تا موشک هم باید به شهرک های تازه تاسیس شلیک بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
امریکا قابل اعتماد نیست الان ی حرف می زنه چهار سال دیگه ی حرف دیگه بازی امریکا برای همه رووو شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
بهترین دفاع حمله اس.متاسفانه ۱۲ ساله فقط از خودمون در برابر اسراییل دفاع میکنیم و ضربه میخوریم.مبارزه و محاصره عاقلانه با اسراییل باید در دستور کار قرار بگیره شعار کافی نیست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ایرانی
۲۳:۵۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
امریکا و اسرائیل شریک هم هستن و قابل اعتماد نیستند
France
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
ما به همه گفتیم زدیم اما خوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
چه کیفی می ده که این رژیم رو نابود کنیم
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۳:۳۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
صهیونیزم بین الملل مثلثی شوم است که یک ضلع ان رژیم اشغالگر قدس ، یک ضلع ان آمریکا ( و پشت سر ان ، انگلستان و فرانسه ) و ضلع سومش ارتجاع خبیث عربی یعنی آل سعود و امارات است.
Iran (Islamic Republic of)
Ba
۲۲:۵۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
تل آویو هوس کرده دیمونا زده بشه نه با ایران بلکه با جبهه مقاومت.
ایران چندین بار شخمت میزند نادان کله پوک.
Iran (Islamic Republic of)
مبین
۲۲:۴۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
لعنت به صهیونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
خدا نابود کنه صهیونیستهای داخلی و خارجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
این شد یه خبر و تحلیل واقعی دقیقا درست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
((كربلا كربلا ما داريم مي يايم )) محقق شد
آزادي قدس هم محقق مي شود . ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
به شرط این که با همان قاطعیت و تلاشی که در مسیر کربلا داشتیم در مسیر قدس هم داشته باشیم . ما برای آن که ایران خانه خوبان شود رنج دوران برده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
همش شعار میدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
اینا میخوان مثل عراق زمان صدام خلع سلاحمون کننن بعدا با یک بهانه الکی به کشورمون تجاوز کنن ولی خیلی نادان تشریف دارن چون نمیدونن اگه بحث خاک یا ناموس پیش بیاد موشک که هیچی ایرانیا شمارو با چاقو هم تیکه تیکه میکنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
اگه کشورهای منطقه از خواب غفلت بیدارن نشن خصوصا کشورهای عربی اینده خوبی ندارن امریکا اسرائیلو بوجود اورده برای همین
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۹:۵۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
اخه شماها کی باشین به ایران ضربه بزنید درست مامردم مشکل داریم ولی میتونیم مشکلمون روحل کنیم شماها بریدبفکرخودتون باشید ایرانی یه غیرت هنوز تو وجودش هستش اگا شماهابخواین زیادچرت وپرت بگید بیان جلو ببینیدچه اتفاقی براتون میفته .زنده باد ایران وایرانی مرگ به اسرائیل وامریکاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
دشمن غلط اضافی کرد. امان ندهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
رژیم کودک کش صهیونیستی بیست سال آینده را نخواهند دید تمام
ولی ما منتظر کوچکترین خطای این رژیم جعلی هستیم که به سرعت اقدام می کنیم . تمام سناریوها نوشته شده است پس بهتر است قدرت مارا امتحان نکنید که مناطق اشغالی از روی نقشه محو خواهند
شد همپیمانانش هم بشدت متضرر خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
حاج حسن مقدم روحت شاد
جات خالیه برا این نادان ها رجز بخونی ۷دقیقه تا اسراییل
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
واجبتر از نماز و روزه و حج و جهاد و زکات نابودی اسراییله.تا این غده سرطانی هست اجازه پیشرفت و توسعه و لغو تحریم و عادی سازی روابط ایران با جهان رو نخواهد داد برابر قانون کنگره آمریکا همه کشورها از هر نظر در خاورمیانه باید ۵۰ سال از اسراییل عقب باشن.چه امارات و عربستان باشه برای همین واجبه که این کشور یا نابود بشه یا ۶ میلیون ساکنش به سرزمین و خونه اصلی خودشون در شرق اروپا برگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
والا
United States of America
مسعود
۰۲:۴۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
این تفکر و حرف شما هم دقیقآ شبیه اقرار باراک اوباما است که گفت بخدا قسم ارزومه و اگر میشد تمام پیچ و مهره دانش اتمی ایران را باز و نابود میکردم اما هرگز شدنی نیست و تنها راه تلاشهای دیپلماتیک قوی برای بازگشت به معاهده 1967 و ایجاد دو کشور فلسطین و اسرائیل است و لاغیر
آخرین اخبار