کشف ۸۸۳ کیلوگرم تریاک در خراسان رضوی

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل آباد در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی موفق به کشف ۸۸۳ کیلو و ۷۷۰ گرم تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم قربان زاده جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در یکی از محور‌های مواصلاتی خلیل آباد، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و شهرستان خلیل آباد قرار گرفت.

او افزود: یگان‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با همکاری پلیس شهرستان خلیل آباد با اشراف اطلاعاتی خود رو سمند حامل مواد مخدر را به همراه یک دستگاه خودرو ساینا شناسایی کرده و به رانندگان ۲ خودرو دستور ایست دادند که رانندگان با مشاهده ماموران از صحنه متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با سرعت عمل و قانون به کارگیری سلاح، در نهایت هر دو خودرو را متوقف و کردند که در بازرسی از خودرو سمند ۸۸۳کیلو ۷۷۰ گرم تریاک کشف شد و ۲ متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

قربان زاده بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط خراسان رضوی، هیچ نقطه امنی برای اشرار، قاچاقچیان ومخلان نظم وامنیت جامعه وجود ندارد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.