ریشه‌کنی بی‌سوادی یکی از اولویت‌های برنامه توسعه ملی است

رئیس اداره سوادآموزی ناحیه ۴ اهواز گفت: اصلی‌ترین وظیفه سازمان سوادآموزی، شناسایی، جذب و در نهایت ریشه کنی بی‌سوادی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، موسوی بلادی رئیس اداره سوادآموزی ناحیه ۴ اهواز با اشاره به اینکه ریشه‌کنی بی‌سوادی یکی از اولویت‌های برنامه توسعه ملی است، گفت: اصلی‌ترین وظیفه سازمان سوادآموزی، شناسایی، جذب و در نهایت ریشه کنی بی‌سوادی است که با همکاری و حمایت همه ارگان‌ها این امر محقق می‌شود.

او بیان داشت: شناسایی، دسترسی و دریافت اطلاعات کامل آمار بانک بیسوادان سامانه سوادآموزی و با توجه به مکاتبات آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با مرکز بهداشت غرب جهت همکاری در شناسایی آمار بی سوادان به مراکز بهداشتی مسیر تصفیه مراجعه و از نزدیک اطلاعات مربوطه بررسی شد.

موسوی بلادی تصریح کرد: براساس سرشماری سال ۹۵ تعداد افرادی که در سامانه به عنوان بی‌سواد معرفی شده اند را شناسایی و وضعیت میزان سواد آن‌ها را بررسی و پس از آن اطلاعات جدید ( باسواد یا بی‌سواد ) در سامانه سواد آموزی بارگذاری شود.

رئیس اداره سوادآموزی ناحیه ۴ اهواز گفت: پس از شناسایی افراد بی‌سواد یا کم سوادآنان را به کلاس‌های سواد آموزی معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.