سازمان میادین حلقه مفقوده درآمد پایدار شهرداری

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی حلقه مفقوده درآمد پایدار شهرداری است، گفت: رسیدگی به مشکلات سازمان میادین نقش بسزایی در توسعه شهر و شهرداری دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، افسانه خواست خدایی در بازدید از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز، با اشاره به عدم تکمیل سایت‌های ساماندهی مشاغل ازجمله سایت سیصد هکتاری قبل از پل فسا، در طول سال‌های گذشته، گفت: با گذشت ١۵سال هنوز هیچ اقدامی برای تکمیل سایت شهید منتظری به عنوان یکی از سایت‌های ساماندهی مشاغل صورت نگرفته است.

او بیان کرد: بی توجهی به تکمیل سایت‌های ساماندهی مشاغل، سبب ماندگاری انواع مشاغل مزاحم خودرویی، مصالح ساختمانی، ضایعاتی ها، کشتارگاهها، آهن آلات و ... شده است که در راستای ساماندهی این مشاغل و ایجاد در آمد پایدار، تکمیل این سایت‌ها باید در اولویت پروژه‌های این سازمان و شهرداری قرارگیرد.

به گفته خواست خدایی، در حوزه ساماندهی مشاغل، استقرار ضایعات فروشان در شهر و عدم جمع آوری و انتقال آن‌ها به بیرون از شهر علاوه بر تبدیل شدن این نوع کارگاه‌ها به مکانی برای عرضه مواد مخدر و ارتکاب انواع جرائم از لحاظ زیست محیطی نیز سلامت ساکنان این محل‌ها را هم به خطر انداخته است.

او از استقرار وانت‌های بار فروش در سطح شهر به عنوان معضل دیگر در این حوزه یاد کرد و افزود: حضور این وانت‌ها علاوه بر ایجاد منظره نامناسب درشهر، به دلیل تجمع آن‌ها در یک مکان، ترافیک سنگین در این مسیر‌ها را هم ایجاد می‌کند.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز بر لزوم طراحی سایت‌های ساماندهی وانت بار‌ها در مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز تاکید کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.