یاسر پیرعلی سکان دار دانشگاه شهرکرد شد

با صدور حکمی از سوی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، یاسر پیرعلی به عنوان سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، یاسر پیرعلی را به عنوان سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به یاسر پیرعلی آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب می‌شوید.


بیشتر بخوانید


انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محور‌های سند دانشگاه اسلامی بکار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های سعید کریمی دهکردی رئیس سابق دانشگاه شهرکرد در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

یاسر پیرعلی دانش‌آموخته رشته دامپزشکی و عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد با مرتبه علمی استادی است و از سوابق اجرایی او می‌توان به ریاست بنیاد نخبگان استان چهار محال و بختیاری، مدیرکل دانشجویی ریاست پژوهشکده بیماری‌های مشترک انسان و دام، معاون مدیرکل فرهنگی و مشاور انجمن‌های علمی دانشجویی و ریاست اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهرکرد اشاره کرد.

گفتنی است پیش از این سعید کریمی دهکردی رئیس دانشگاه شهرکرد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدادا چه اسم زیبای