شب خاطره روایت حبیب درکرمان

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان از برگزاری شب خاطره روایت حبیب با حضور خانواده شهید سلیمانی در کرمان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مجتبی اسدی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: کاروان هنری روایت حبیب که در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع می‌پردازد از روز گذشته در گلزار شهدای کرمان فعالیت خود را آغاز کرده است.

او با اشاره به برگزاری شب‌های خاطره دفاع مقدس در دو دهه اخیر به وسیله حوزه هنری و تأکید رهبر انقلاب بر استمرار این برنامه بیان داشت: شب خاطره روایت حبیب، اصلی‌ترین برنامه کاروان هنری روایت حبیب است که با حضور خانواده شهید سلیمانی، روز شنبه ۱۳ آذرماه ساعت ۱۸ در سال دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

اسدی با تأکید بر این نکته که همه عاشقان سیدالشهدای مقاومت می‌توانند در این شب خاطره حضور داشته‌باشند، تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و هنری که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، در کرمان فعالیت خود را آغاز کرده‌است پس از یک ماه در تهران و احتمالا در محضر رهبر انقلاب اسلامی خاتمه می‌یابد.

کرمان، اصفهان، زنجان، کردستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی استان‌های میزبان کاروان هنری روایت حبیب خواهند بود.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار