نوری فر:

دنبال حق طبیعی خودمان در تبلیغات محیطی هستیم

معاون ارتباطات باشگاه استقلال گفت:ما دنبال بحث و جدل نیستیم و حق طبیعی خودمان درباره تبلیغات محیطی را می‌خواهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نوری فرمعاون ارتباطات باشگاه استقلال درباره درخواست این باشگاه برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی دربی گفت: این موضوعی است که در بازی نساجی پیش آمد. ما دنبال دعوا و بحث و جدل نیستیم. دنبال حق طبیعی خودمان هستیم و برای آن تلاش می‌کنیم.

نوری فر درباره برگزاری نشست خبری استقلال گفت:از چند روز قبل اعلام کردیم که کنفرانس خبری  را خودمان برگزار می‌کنیم و حرف مان تغییر نکرد. من خودم با مدیررسانه‌ای پرسپولیس تماس گرفتم و از آن‌ها دعوت کردم که تشریف بیاورند که آن‌ها اعلام کردند از هفته آینده خودشان کنفرانس را برگزار می‌کنند و این هفته به سازمان لیگ می‌روند. دلیلش را نمی‌دانم. من هم تاکید کردم در دربی برگشت نیز واکنش استقلال شبیه همین واکنش است. توقع داشتیم آن‌ها بیایند.

هر اطلاعیه‌ای که سازمان لیگ داد، به صورت رسمی و رسانه‌ای پاسخ دادیم

او ادامه داد: نباید تحت تاثیر فضا‌های هواداری باشیم. قطعا اگر باشگاه پرسپولیس هم به نشست خبری می‌آمدند، ما در بازی برگشت همین کار را می‌کردیم. به هر حال همین که باشگاه پرسپولیس از هفته بعد قصد دارد نشست را خودش برگزار کند، مسئله مهمی است. این موضوع حق طبیعی باشگاه استقلال است.

مدیررسانه‌ای استقلال درباره بیانیه تند سازمان لیگ درباره نشست خبری تاکید کرد:‌ما هر اطلاعیه‌ای که سازمان لیگ داد، به صورت رسمی و رسانه‌ای پاسخ دادیم. دوستان هر موضوعی گفتند با بند قانونی جوابگو بودیم. دوستانی که امروز در این مکان غایب بودند، کار غیرقانونی انجام دادند.

نوری فر درباره موضوع شکایت از بازیکن گابنی گل‌گهر افزود:نزدیک دربی است و نمی‌خواهم وارد آن موضوع شوم. ما جدی و قاطعانه پیگیری می‌کنیم. تمام مستندات و شواهد حکم بر این دارد که  بازی باید ۳ بر صفر به سود استقلال شود.باید به پرونده و مستنداتش مسلط باشیم. چیزی که من دیدم و پیگیری کردم، به طور قطع حق با باشگاه استقلال است. بلافاصله در فرودگاه سیرجان ما شکایت کردیم و این موضوع را به ناظر بازی هم اعلام کردیم. هواداران استقلال مطمئن باشند پیگیر موضوع هستیم تا بتوانیم نتیجه را برگردانیم. ما ۲ امتیاز در سیرجان برای خودمان قائل هستیم.


 بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار