برخورد با افرادی که حقوق نجومی می‌گیرند

امام جمعه ایذه گفت: مسئولین ذیربط باید به جد با کسانی که حقوق نجومی می‌گیرند برخورد کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت الاسلام و المسلمین سید میثم موسوی امام جمعه ایذه گفت: انسان وقتی دید حالت سابق را ندارد به خدا پناه ببرد کسی که مسئولیتی به دست بگیرد و خوب امانت داری نکند و وفای به عهد نکند و تلاش حداکثری انجام ندهد.

او با بیان اینکه کسانی در طول تاریخ این همه جمعیت جنایت کرده‌اند و اولیا و انبیا را کشتند جهل روی شمشیر آن‌ها نشسته بود افزود: حقوق‌های نجومی افرادی با حقوق کارگرانی که ساعت‌ها اضافه کاری می‌کنند تا لقمه نان حلالی به دست بیاورند بسیار تفاوت دارد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تصریح کرد: کسانی که حقوق نجومی می‌گیرند با کسانی که در کربلا جنایت کردند تفاوتی ندارند و مسئولین ذیربط باید به جد با کسانی که حقوق نجومی می‌گیرند برخورد کنند.

امام جمعه ایذه با تقدیر از از گروه‌های جهادی اظهار داشت: گروه‌های متعدد جهادی در شهرستان سراغ خانه‌های محروم می‌روند و مشکلات آن‌ها را شخصاً دنبال می‌کنند تا آن‌ها را مرتفع کنند و جایی که این افراد وجود دارد انسانیت هنوز زنده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر خانه را به یک گروه جهادی تبدیل کنیم گفت: برخی از خیرین در شهرستان و خارج از شهرستان در بحث مدرسه سازی ورود کرده اند و کار‌های خوبی در این راستا شکل گرفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.