دعوای خانوادگی، موجب مرگ ۲ نفر شد

پسر جوانی، خواهر ۱۳ ساله اش را کشت و سپس توسط پدرش به قتل رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از SKY NEWS، لبنان پس از دوجنایت در منطقه المنکبین به شدت تکان خورد؛ خبر مرگ خواهری که به دست برادرش به قتل رسید و خود به دست پدرش کشته شد. خبر این جنایت به سرعت در لبنان منتشر پیدا کرد و کاربران شبکه‌های اجتماعی  به این جنایت واکنش‌هایی نشان دادند.

یکی از شاهدان گفت: محمد عبدالناصر ابراهیم ۳۰ ساله، خواهر ۱۳ ساله خود را  با گلوله کشت. پدر این دو فرزند از سربازان بازنشسته ارتش لبنان بود که در شوک این حادثه پسرش را به قتل رساند. وی افزود: این خانواده لبنانی ۸ نفر، ساکن منطقه المنکبین هستند و محل جنایت در منزل آن‌ها بوده است.

دعوای خانوادگی، موجب مرگ 2 نفر شد

این جوان دائماً با خانواده‌اش درگیر بوده و هنگام شلیک به خواهر ۱۳ ساله‌اش تحت تأثیر مواد مخدر تعادل روانی نداشته است. همچنین مردم این منطقه از نبود دولت و بی‌قانونی مسئولین شکایت کردند، زیرا اخیرا جنایتی دیگر اتفاق افتاده است که برادری تحت تاثیر مواد مخدر برادرش را کشت. ساکنان منطقه المنکوبین از مسئولان خواستند از انتشار مواد مخدر که میان جوانان زیادی شیوع پیدا کرده است، جلوگیری کنند. گزارشات نشان می‌دهند، بیشترین مواد مخدر مصرفی در این کشور حشیش، کوکائین و تریاک می‌باشد که موجب قتل خانوادگی در این منطقه شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.