استعفای رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در فضای مجازی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در وضعیت خود در فضای مجازی خبر از استعفا داده و علت را هم اهانت‌ها و دخالت‌های افراد غیرکارشناس اعلام کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، وضعیتی که سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در فضای مجازی خود قرار داده بود به سرعت دست به دست شد و در رسانه‌های استانی انتشار یافت.

او درمطلبی که در وضعیت گذاشته بود از کناره‌گیری خود خبر داده و علتش را اظهار نظر افراد غیرکارشناس در حوزه درمان اعلام کرده بود.

کشمیری این طور نوشته است: «بدین وسیله استعفا و کناره گیری خود را از ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام می‌کنم این تصمیم به علت اهانت‌های اخیر و دخالت‌های متعدد و مکرر افراد غیر کارشناس در امور تخصصی بهداشت و درمان می‌باشد. مردم از این حاشیه‌سازی‌ها آسیب می‌بینند و من صلاح دیدم به جای صرف انرژی برای جوسازی‌های کاذب کناره‌گیری کنم امیدوارم وزارت بهداشت در اولین فرصت جایگزین اینجانب را معرفی کند».

استعفای رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در فضای مجازی

این مطلب در حالی منتشر می‌شود که پیش از آن رئیس شورای اسلامی شهر از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی خواسته بود به برخی از مشکلات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که به دلیل بی‌مدیریتی رخ داده است، رسیدگی کنند.

جعفر پورکبگانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا عنوان کرده بود، خبر‌های خوبی از مشکلات دانشگاه علوم پزشکی استان به گوش نمی‌رسد و شرط وزیر برای انتخاب رئیس دانشگاه نیز حضور در جایگاه هیات علمی است که شاهد اعمال نفوذ‌هایی در این زمینه هستیم.

او گفته بود، در جریان شیوع کووید ۱۹ به نیرو‌هایی که می‌توانستند خدمت صادقانه داشته باشند و نیاز مردم بود اجازه خدمت ندادند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اعلام کرده بود که از بیت المال هزینه شده است، اما مردم از این وضعیت راضی نیستند.

پورکبگانی گفته  بود که حاضر است مسئولین دانشگاه به شورا دعوت و به صورت پخش زنده مباحث مطرح شوند.

او مدعی است مساله سردخانه بیمارستان شهدای خلیج فارس را که چندی پیش مطرح کرده است یک پنجاهم مسائل نیست و افراد درون‌مجموعه و اعضای هیات علمی دانشگاه از وضعیت موجود گلایه‌مند هستند.

سعید کشمیری سال ۱۳۹۶ پس از آن که علیرضا رئیسی رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی به عنوان معاون بهداشتی وزیر بهداشت منصوب شد ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.