نجات همسایه در خواب حین وقوع آتش سوزی

زن باردار، با به خطر انداختن جانش، جان همسایه اش را در حادثه آتش سوزی نجات داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن باردار اهل یوتا آمریکا پس از آنکه موفق به نجات جان همسایگانش در حادثه آتش سوزی شد قهرمان محلی لقب گرفت. «سارا موگان» که ماه پنجم بارداری را سپری می‌کند با به خطر انداختن جانش، زندگی همسایه اش را نجات داد. این زن با دیدن خانه همسایه اش در آن طرف خیابان که غرق شعله‌های آتش بود بلافاصله وارد عمل شده و همسایه اش را که در خواب بود بیدار کرد. این اتفاق روز جمعه و در منطقه جردن غربی ایالت یوتا رخ داد.

خانم موگان در این باره گفت: «من می‌خواستم مطمئن شوم که کسی در خانه حضور ندارد. من درب خانه را زدم و همسایه ام مانند یک آهو که از شیر فرار می‌کند از خانه غرق شعله‌های آتش فرار کرد و به بیرون پرید. در آن لحظه این مرد در خواب بود.»


بیشتر بخوانید


پس از آنکه موگان این مرد را از خواب بیدار کرد او موفق شد پیش از رسیدن شعله‌های آتش به اتاق خواب از خانه خارج شود. بنا به گفته موگان همسایه او در حالی که کفش و چند دست لباس در دست داشت از خانه خارج شد. لحظاتی بعد تمام خانه به محاصره شعله‌های آتش درآمد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این آتش سوزی از گاراژ شروع شده بود. تحقیقات پلیس محلی برای پیداکردن علت وقوع آتش سوزی ادامه دارد.

نجات همسایه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.