عملیات‌های آتش نشانی اهواز در یک نگاه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های اطفاءحریق و امداد و نجات انجام شده طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۰ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: اطفاء حریق منازل مسکونی در کوی مهدیس به علت حریق دستگاه روغن گیری و در منطقه باهنر به علت اتصال سیم فن تهویه با تلاش آتش نشانان انجام شدند.

او مهار آتش سوزی اجاق گاز در حیاط خلوت منزل مسکونی در آسیاباد خیابان ۷، تراس مسکونی در کیانپارس خیابان میهن شرقی، یک دستگاه ام وی ام در مسیر آخر آسفالت خیابان ادهم، نیزار در پارک لاله جنب پمپاژ آب و کنتور برق مسکونی در شهرک برق را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور برشمرد.

قنبری با اشاره به واژگونی یک دستگاه تیبا در مسیر پل هاشمی به سمت راه بند ایثار و انجام عملیات امدادی در محل حادثه اظهار داشت: برخورد یک دستگاه ساینا با L۹۰ در مسیر مهدیس منجر به مصدوم شدن راننده و سرنشین زن L۹۰ شد و آتش نشانان با ابزار نجات مصدومان را از داخل خودرو نجات و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه پادادشهر خیابان ۱۲ غربی، یک شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.