عضو شورای شهر تهران:

قرار نیست با تغییر شهردار یک منطقه همه‌ ارکان آن عوض شوند

آخوندی گفت: قرار نیست اگر یک شهردار منطقه ای تغییر کرد همه‌ی ارکان شهرداری منطقه باهم عوض شوند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران در بیست و هشتمین جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: از حدود یک ماه پیش، جلساتی را بعد از طرح در کمیسیون برنامه و بودجه به صورت کارشناسی داشتیم. موارد مد نظر این بود که، در بودجه‌ی ۱۴۰۱ کل کشور از تبصره‌های بودجه سال قبل حفظ شود و یا مواردی که قبلا وجود داشته و مناسب بوده، دوباره احیا شود. یا این که از حذف برخی موارد پیشگیری شود.

وی گفت: با هماهنگی که با دکتر فروزنده و معاونت برنامه ریزی داشتیم متنی آماده شد. این متن مشترک کمیسیون و شهرداری به میر کاظمی اعلام شد.

وی افزود: با توجه به این که رئیس جمهور در جلسه هفته گذشته با شهردار تهران حضور داشت، تاکید  بر این کرد که دولت آمادگی برای رفع مشکلات مردم شهر تهران دارد و با شهرداری همکاری حداکثری خواهد داشت.

آخوندی ادامه داد: تغییرات در مدیریت جدید طبیعی است. به این نکته باید توجه کرد که قرار نیست اگر یک شهردار منطقه ای تغییر کرد همه‌ی ارکان شهرداری منطقه باهم عوض شوند. و بدتر از آن، این است که در حالی که ما نیرو‌های بسیار مستعد، تخصصی، مومن و انقلابی و با تجربه در همان منطقه داریم، آدم‌هایی از دستگاه‌های دیگر به تعداد زیادی به آن منطقه مامور می‌شوند.

وی گفت: این افرادی که اتفاقا در دوره قبلی با یک نگاه کاملا سیاسی مورد ظلم واقع شدند و امیدوار بودند که با تغییر مدیریت شهری و شورا به حق خودشان برسند متاسفانه با عملکرد خوبی هم که در برخی موارد داشتند جا به جا می‌شوند. فقط به این علت که شهردار منطقه عوض شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار