دولت سیزدهم از تصمیم‌گیری فردی به تصمیم‌گیری‌ جمعی کوچ کرده است

سخنگوی دولت گفت: امروز دیوار بین مردم و دولت کنار گذاشته شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت امروز سه شنبه در نخستین نشست خبری رسانه‌ای خود، با اشاره به فرارسیدن ۱۰۰ روزگی دولت گفت: باید ببینیم که دولت چه گام‌هایی را برداشته و چه مطالباتی داشته، لذا بر خود واجب می‌داند دولت گزارش ۱۰۰ روزگی عملکرد را داشته باشد.

سخنگوی دولت اضافه کرد: هرچند دولت تمایلی به ارائه گزارش ۱۰۰ روزه نداشت، اما با توجه به مطالبه رسانه‌ها دولت بر خود واجب می‌داند گزارش را اعلام کند و برخی وزارتخانه‌ها از این هفته شروع به ارائه گزارش می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای ارزیابی مناسب از عملکرد دولت به آغاز صد روز باید برگردیم زمان تحویل دولت و اینکه در چه شرایطی بودیم و الان در چه شرایطی هستیم، گفت: آغاز شهریور مساله و معضل اصلی کشور تامین واکسن کرونا بود. متاسفانه شاهد از دست دادن آمار گسترده از دست دادن جان ۷۰۹ شهروند بودیم که این آمار تلخی زیادی برای شهروندان داشت. علاوه بر این، تلخی نبود دارو‌ها و کالا‌های اساسی، نبود واکسن و صف صنوف و اقشار مختلف برای دسترسی به واکسن و حمایت از حق حیات خود را شاهد بودیم.

بهادری بیان کرد: شرایط طوری بود که مردم در دسترسی به سرم هم در مضیقه بودند. در این مقطع آزادی عمومی کاهش یافت و ممنوعیت تردد شبانه، تعطیلی مغازه‌ها و تلخی فشار مضاعف اقتصادی را داشتیم. قطعی برق در ساعت گرم را داشتیم.

وی با بیان اینکه حتما مدیران وقت تلاش خود را انجام دادند، گفت:، اما امروز استرس دسترسی به واکسن را ندارند و واکسن در نزدیکترین زمان در دسترس است. امروز مردم در مقایسه با گذشته به راحتی در مراسم‌ها و مهمانی‌های خانوادگی شرکت می‌کنند و آمار قربانیان از ۷۰۰ نفر به زیر ۱۰۰ نفر کاهش یافته است. اولویت دولت حفظ کرامت مردم است. کالای اساسی در دسترس مردم است و سبد کالا نیز با همت وزیر جهاد کشاورزی در خانه تحویل مردم داده می‌شود.

وی درباره تامین واکسن مورد نیاز شهروندان گفت: ۱۰۰ میلیون دُز واکسن جدید در این سه ماه تزریق شد که ۴۰ برابر واکسنی است که سه ماه قبل از دولت سیزدهم تزریق شد.

بهادری جهرمی با اشاره به فعالیت‌های دولت در زمینه دیپلماسی گفت: با دیپلماسی فعال خارجی شاهد برگزاری نشست‌های اکو و شانگ‌های بودیم. هم در حوزه دیپلماسی کشور و پیگیری فردی رئیس جمهور مانند واکسن و گاز که اگر قرارداد گاز دو روز قبل امضا نمی‌شد، امسال در فصل سرما مانند معضل برق، معضل و قطعی گاز را داشتیم. دیپلماسی امروز ما فعال و متوازن است و چندین رکورد صادرات در گمرک در این سه ماه و رکورد ترخیص شکسته شد.

سخنگوی دولت گفت: در مساله منطقه‌ای، بحران افغانستان مساله ساده‌ای نبود که دولت با تدبیر با آن مواجه شد و میزبان وزیران خارجه کشور‌های همسایه بود. در این سه ماه ۲۰ سند بین المللی با دیگر کشور‌ها عموما در حوزه اقتصادی امضا شد و بیش از ۱۰۰ ملاقات حضوری یا گفت و گوی تلفنی در این مدت در حد رئیس جمهوری و وزیران را داشتیم. دیپلماسی دولت نه تنها فعال و پویا بلکه نتیجه محور است و پیام دیپلماسی ایران را کشور‌های دیگر هم دریافت کردند.

وی در بخش دیگری از نشست خود با نمایندگان رسانه‌ها گفت: بدون شک در حوزه سیاست داخلی امروز مردم دولتمردان را در دسترس و کنار خود می‌بینند و دولتمردان را جزیی از خود می‌دانند. امروز اگر مردم با مشکلی مواجه می‌شوند خیالشان راحت است که مقامات عالی دولتی در کوتاهترین زمان ممکن نه از طریق جلسه ویدئو کنفرانسی و گزارش پشت میزی، بلکه از نزدیک و در صحنه به ارزیابی مسائل می‌پردازند و صحت‌سنجی می‌کنند و مردم مستقیم مطالبات خود را مطرح می‌کنند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: امروز مردم عالی‌ترین مقام اجرایی کشور پس از رهبری را در کنار خود در همه صحنه‌ها و مشکلات روز می‌بینند. طبیعی است مردم انتظار و پذیرش فاصله گذاشتن وزیران و مقامات اجرایی و استانداران را ندارند. مردم امیدوار و مطالبه گرند، گفت: وقتی رئیس دولت خود در صحنه حاضر می‌شود از بقیه ارکان مطالبه می‌کند که همه جا و در هر صحنه کنارش حاضر باشد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه دیوار بین مردم و دولت شکسته شد، گفت: در ۱۰۰ روز نخست شاهد ۱۰ سفر استانی از سوی رئیس جمهور، بیش از ۲۰۰ سفر استانی از سوی مقامات در حد وزیر و معاون وزیر بوده ایم یعنی به طور میانگین روزانه دو سفر از سوی مقامات و هر ۱۰ روز یک سفر از سوی رئیس جمهور انجام شده است. این حجم از سفر‌ها انجام شد تا تشریفات زاید برداشته شود و دولت در این شرایط سخت اقتصادی خود را مکلف به کار جهادی می‌داند و تشریفات زاید را کنار گذاشته است.

بهادری جهرمی تاکیدکرد: اعتماد مردم به دولت بازگشته و دیوار بلند میان دولت و مردم برداشته شده است.دیگر آمارسازی و گزارش‌سازی‌ها رئیس جمهور را فریب نخواهد داد. چون در صحنه شاهد صحت سنجی آمار است. اعتماد مردم به دولت بازگشته و دیوار بلند میان دولت و مردم برداشته شده است.

بهادری جهرمی با اشاره به فعالیت‌های دولت در زمینه دیپلماسی گفت: کشوری که ورود واکسن آن حتی به مسائل خارجی مانند اجرای FATF یا برجام گره می‌خورد و تصور این بود راه حل بحران ورود واکسن از بیرون مرز‌ها است، اما امروز با دیپلماسی فعال خارجی نه تنها با کمبود واکسن مواجه نیستیم بلکه با انبار‌هایی از واکسن مواجهیم که منتظر تزریق به مردم است. سه ماه گذشته با ورود ارز‌های خارجی، فروش بهتر نفت و دیپلماسی فعال خارجی و بدون استقراض حقوق‌های سه ماه قبل پرداخت شد.

وی افزود: در سه ماه گذشته با دیپلماسی فعال دولت خارجی شاهد برگزاری نشست‌های اکو و شانگ‌های بودیم. هم در حوزه دیپلماسی کشور و پیگیری فردی رئیس جمهور مانند واکسن و گاز که اگر قرارداد گاز دو روز قبل امضا نمی‌شد، امسال در فصل سرما مانند معضل برق، معضل و قطعی گاز را داشتیم.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، دیپلماسی امروز ما فعال و متوازن و نقش همسایه‌ها را پررنگ خواند و گفت: چندین رکورد صادرات در گمرک در این سه ماه و رکورد ترخیص شکسته شد. در مساله منطقه‌ای، بحران افغانستان مساله ساده‌ای نبود که دولت با تدبیر با آن مواجه شد و میزبان وزیران خارجه کشور‌های همسایه بود.

بهادری جهرمی ادامه داد: در این سه ماه ۲۰ سند بین المللی با دیگر کشور‌ها عموما در حوزه اقتصادی امضا شد و بیش از ۱۰۰ ملاقات حضوری یا گفت و گوی تلفنی در این مدت در حد رئیس جمهور و وزرا را داشتیم. دیپلماسی امروز منفعل نیست، دیپلماسی نه تنها فعال و پویا، بلکه نتیجه محور است و پیام دیپلماسی ایران را کشور‌های دیگر هم دریافت کردند.

بهادری جهرمی گفت: امروز پس از ۲۰ ماه از تعطیلی گردشگری، خبر فعال شدن دوباره ورود گردشگران خارجی از ابتدای آبان شاهد بودیم و دوباره روال به مسیر عادی خود کم کم برمی‌گردد. نخست مردم بعد رسانه‌ها و به اعتقاد من بعد دولت در کنار هم جمع شوند و همت کنند گره‌ای نیست که باز نشود. حرکت جهادی در سه ماه گذشته امید و نشاط را به زندگی مردم دارد بازمی‌گرداند. با باز شدن سینماها، ورزشگاه‌ها و مدارس اگر همه دست در دست هم دهیم در کوتاه مدت، همه اهداف قابل وصول خواهد بود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه به زودی اعلام عمومی سند تحول را خواهیم داشت، گفت: سند تحول دولت در ۳۷ موضوع جدی و محوری کشور که حل این موضوعات حل غالب مسائل و مشکلات مردم است وتدوین این سند مساله ساده‌ای نبود و به اعتقاد کارشناسان یک سال زمان می‌برد. تدوین این سند از ابتدای تشکیل دولت آغاز و در این صد روز آماده شد و نسخه تحول دولت آماده است.

بهادری جهرمی گفت: در نخستین جلسه هیات دولت، اولین خواسته‌ام فعال سازی مجدد حیاط دولت بود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در بخش پایانی نشست اظهار کرد: بنده به رئیس‌جمهور گفتم که سخنگوی دولت پل ارتباطی بین دولت و ر سانه‌ها نیست بلکه پل ارتباطی میان دولت؛ رسانه‌ها و افکار عمومی هم خواهد بود و سخنگوی دولت، نماینده و سخنگوی افکار عمومی است. آقای رئیسی هم به بنده گفتند شما باید وکیل مدافع افکار عمومی باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
تکی که گند میزنن دسته جمعی خدا بخیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
رییس جمهور محترم بهتر است بجای سفرهای استانی بدنه دولت را از شر عناصرنفوذی و فاسد که با رنگ عوض کردن یک شبه مجددا سمتهای حساس را اشغال کردن پاکسازی کند . این موضوع در وزارت نفت و خصوصا پخش و پالایش کاملا مشهود است. شخصی بنام سالاری که با وجهه مخالفت سوری با زنگنه خود رابه جمع نیروهای ارزشی وارد کرد شده معاون وزیر و داره افراد لیبرال و نفوذی که همشون در زمان زنگنه هم مدیر بودن انتصاب میکنه . یعنی سر خونه اولیم
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۰:۰۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
سلام وقتی می گوییم تصمیم گیری جمعی یعنی اینکه سایت مشخصی طراحی و بطور گسترده به مردم اطلاع رسانی گردد و یک گروه پژهشی در زمینه های مختلف : فرهنگی ، اقتصادی ، امنیتی ، پدافند غیر عامل ، بهداشت و درمان ، تغلیم و تربیت و ... مطالب در یافتی از مردم را بررسی و با انها در مورد نظر یا ایده مطرح شده ارتباط بر قرار نموده و چنانچه ایده یا طرح قابل دفاع بود جهت اقدام و عمل در دستور کار قرار گیرد . ولی وقتی از مشاوران تحصیل کرده فرنگ و اشراف نظر خواهی می شود نتیجه همان رشد اشرافگری و توسعه فقر وفاصله طبقاتی نجومی و در جا زدن دولت است و نباید چنین تصمیماتی را تصمیم جمعی دانست . لذا باید از دایره خارج شد و نظرات مردم را مورد سنجش قرار داد شاید بتوانیم کشتی طوفان زده را با تدبیر بدون سود جویی و نفوذ به ساحل موفقیت برسانیم . مهندس گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
برای من مردم تصمیم گیری فردی یا جمعی مهم نیست مهم نتیجه هاشه که فعلا فاجعه بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
فاجعه بوده؟؟؟؟ شما یادت نیست که باید برای سرم مثل دیوانه ها بر سر می زدیم و از این داروخانه به آن دارو خانه می دویدیم؟ یدت نیست که کشته هامون به مرز روزی 1000 نفر داشت نزدیک می شد. خداوند بر تک تک گفته هایمان قضاوت خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
همونطور که یه شبه قیمت اجناس رو چند برابر بالا میبردین ، یک شبه چند برابر پایین بیارین تا اعتماد برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
خداییش نمی دونستم همچین خانواده و فامیل با سواد و لایقی برای تمام مناسب حاکمیتی و مدیریتی در کشور داریم. خوب که این دولت چشم من رو به حقایق و استعدادهای کشورم باز کرد. . من از گمراهی نجا ت یافتم. ...و بعدشم تمام گناه ها گردن روحانی و دولت قبل هست. تمام تمامشون. اینها فراتر از دنیای مردم را می خواهند. عقبی. آخرت را باید درست کرد. دنیا که لهوی و لعبی بیش نیست. چهار روز دنیا می گذرد. و وقتی آخرت مردم درست شود بعد هر چه زود تر مردم از این دنیا به اون بهشت برین منتقل شوند به نفعشان خواهد بود. دنیا هم بماند برای اینها که آخرت افراد بیشتری را با توان انقلابی و جهادی خود درست کنند. طرف می گفت نمیدونم داری میای یا داری میری؟ خدا. خداجون حق این مردم این نبود. گله دارم ازت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
فکر خوبی هستش ، اگه مسئولی دزدی کرد ببخشید تو مملکت ما اسمش شده اختلاس یا گرفتن حقوق نجومی و ... ، بندازند گردن هم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
آقایی را می شناسم که در حاکمیت چند شغل داره !!!!!و94 سالشه وفقط وفقط تخصصش قفل کردن کار هاست وتاالان تمام انتخابات را کاملا"به نفع قفل کردن مهندسی کرده !!!!وبلایی نیست که سر اسلام وانقلاب نیاورده باشه وبه ریش آدمهای غیر وسواسی می خنده !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
می گن او از قانون اسب ترووا درست می کنه مثل سال 88!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
ایشون سخنگوی دولت کدوم کشوره!؟!
خیلی از چوب و چماق زدن توی سر متعرضین به تحمیل واکسن ازمایشی نگذشته بعد از تصمیم گیری جمعی حرف میزنی!؟
این همه پزشک و... مخالف واکسن اجباری توی جمع جایی ندارند؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خروجی تمام این حرفها و شعارها رو باید در سفره مردم و بهبود وضعیت دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
این دولت اقلیت ۲۰ درصدی است
ما این دولت را از مردم و ایران نمی دانیم
اتفاقآ دیواری عظیم بین مردم و این دولت ایجاد شده ایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
این دیوار اینقدر بلند ومحکم است که از دیوار چین وبرلین هم محکمتر و مقاوم‌تر است ۵۰ ساله این دیوار بوده وهست یک شبه از بین نمی رود اگر مشکلات جامه ومردم را یک شبه حل کردید بدانید این دیوار را شکسته اید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۱۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
جناب سخنگوی جوان خودگویی خودخندی عجب مرد هنرمندی !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
بعضی از نظرات بی انصافیه
از رییسی توقع معجزه دارن، به نظر من تا حالا خیلی هم خوب کار کرده، از سرتون هم زیاده،دولت قبلی عرضه واردات چند دوز واکسن هم نداشت حالا یه سری نق نقو میگن واکسن زدن کاری نداره
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
تا اونجایی که یادمونه از روحانی هم انتظار معجزه داشتن و هرچی روحانی میگفت دولت قبلی خرابکاری کرده کسی قبول نمیکرد الان هم که دوباره دارن میگن دولت قبلی خرابکاری کرده انتظار معجزه نداشته باشین. اگر هرکس بیاد قرار باشه مشکلات به سر دولت قبلی بیفته هیچ چیز حل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
یادمه دولت قبل میگفت کالای اساسی در دسترس مردمه و چیزی کم نیست. اره کالا هست ولی به چه قیمتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد جز با تغییر انچه در خودشان است. اگر میخواهید سرنوشتتون عوض بشه منتظر اتفاق خاصی نباشید از خودتون شروع کنید. همه چیز دست خودتونه. انسان چیزی به دست نمیاره جز با تلاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
دولت در این ۱۰۰ روز غیر از واکسن دستاورد دیگه ای هم داشته؟ تازه خیلی از این واکسن های تزریق شده وارداتی بوده و مشخص نشد اون همه شرکت داخلی تولید کننده واکسن چطور شدن. یکی از بزرگترین دستاورد های دولت گند زدن به بورس بود. ریزش عظیم بورس از زمانی که دولت جدید و کابینه اومد روی کار شروع شد و خیلی سهام ها ۵۰ درصد در همین مدت ریزش کردن علی رغم وعده وعید های انتخاباتی. خدا خودش جواب همتون را میده. دنیا همینطوری نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
البته جای تشکر داره بابت همین واکسن. ولی به جز واکسن چه دستاوردی بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
مشکل اینه که عده ای از مسیولین که تعدادشون کم نیست خودشون را از مردم جدا میبینن. انگار که مثلا خودشون هیچ مشکلی ندارن و مردم مشکل دارن و برای رضای خدا اومدن مشکلات مردم را حل کنن اگر هم حل نشد که نشد دیگه مشکل مردمه و باید باهاش بسازن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۳۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
به حز واردات واکسن که واقعا جای تشکر داره ما که هیچی ندیدیم از این دولت در مقایسه با دولت قبلی.
اون یارو هم وعده میداد و هیچی دولت شما هم فقط حرف میزنه و عمل هیچی
قیمتها نجومی تر شد نسبت به مشابه پارسال و منه کارگر ضعیفتر و روز ب روز شرمنده تر پیش خآنوادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
دولت نگو، بگو سپاه پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
بدبختی اینجاست که در این جمع مردم و نظرات اونا وجود نداره، جمعی است از آدمهای با فکر مشابه که مشکلات مردم را یا نمیبینن یا نمیخوان ببینن، یا اگه میبینن خیلی درکی نسبت بهش ندارن چرا که ظاهرا در زندگی لمسش نکردن. احتمالا هیچ وقت تلاشی برای پس انداز و خرید چیزی نکردن(چون هر چه خواستن با وام گرفتن تامین و بعد پولش رو کم کم دادن البته در حالت خوش بینانه) واسه همین اصلا نمیدونن معنی تورم چیه....
هر دم از این باغ بری میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
هر وقت خودرو بورس طلا ارز اوکی شد اون وقت حرف از درست کردیم فعلان کردیم نه توروخدا واکسن هم نمیزدید به ملت حداقل کاری بود که کردید ملت همه درگیر بیکاری بی پولی بدبختی گرونی توروم کرایه خونه کرایه ماشین خورد وخوراک هستند اینارو اوکی کنید
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۶:۲۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
دستتون درد نکنه همتون میگین جنس هست نمیگین مردن پول ندارن بخرن خوب خودتونو زدین به کو چه علی چپ شما خوبین ما مردم قدر شما رو نمیدونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
پس به جایی اینکه فرد فرد ما رو نابود کنید میخواهید به صورت جمعی نابودمان کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
چرا تخیل زدی اقا
تصمیم جمعی مردم تعطیل لگن ساز داخلی و واردات خودرو و توزیع یارانه مستقیم و نظارت بر درامد کارکنان بانک ها و یکسان سازی حوقوق و.. است
افتاد
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۱۵:۲۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
احسنت
دولت سخنگوی بسیار خوبی را انتخاب کرده اند (جوان با بیانی قوی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
یه مش چرت و پرت تحویل مردم میدن دولت عملگرا ما که عملی ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خدای بزرگ انسان حتی در منحط ترین حالت به اندازه این بشرها بی مسولیت نیست ای خدای رحیم ما به کجا پناه بریم خودت به دادمون برس دیگه واقعا بغیر انتحار کاری برای ما نمونده ای خدا چرا ماباید اینقدر دروغ، کذب بشنویم، چقدر انحصار(ویل لِلْمُطَفِّفینَ)، چقدر رانت، فساد،..... خدای بزرگ خواهش میکنیم به داد ما برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
الان خائینین به کشوروملت یعنی کسانیکه به شماها رای دادند زبانشان لال شده؟ کجاهستند خشک مغزها که با یک ممیز گرمیشان میشود وبایک غوره سردی ؟ تا این جماعت درکشور هستند ایران فلاکتبار مردمان فقیر به همراه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
کشورتماما شش دانگ دراختیار بیسوادها افتاده است تا میتوانند مشکلات را برگردن روحانی میندازند ووقتی ازروحانی کم اوردند میندازند گردن خدا این قوم عجوج ومجوج بنام دین برملت ظلم میکنندالان که اصلاح طلبان تریبون وقدرت ندارند چرا نمیتوانید برمشکلات فائق شوید؟ مگر درزمان انتخابات زبان درازی نمیکردید که مشکلات کشور به تحریم نیست بلکه مدیریت جهادی وانقلابی میتواند حل کند ای کذابیون ای خدانشناسها ای ظالمان لعنت برشماها
Netherlands
مهدی
۱۴:۲۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
یعنی همگی با هم مملکت رو خراب می کنند
Iran (Islamic Republic of)
mohammad fakhri
۱۴:۲۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
ایران با سلامتی بهترین کشور جهان میتواند بشود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
دولت سیزدهم جز پر حرفی و گرانی هیچ کاری نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
مشکل مردم تورم لجام گسیخته گرانی و...است نه صرفن حضورفیزیکی بدون هیچ اقدامی درجهت رفاه مردم کاش نمونه ای از تصمیم جمعی رابیان میکرد وقتی همه چیزازبالابه پایین ودستوری است این حرف سخنگو به شوخی بیشتر شباهت داره نمونه بارزان شعارهای دولتمردان درخصوص بورس خودرو و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خب اینم بگین که قیمت اجناس صد برابر شده با همان درآ مد قبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
جناب بهادری جهرمی کاملا انسان باوقار و متینی هستند و الحق باسواد هستند. امیدوارم همیشه سلامت باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
اینا که اومدن قربون صدقش میرن فک و فامیلشن خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
شایدم خودش بود اومده اینجا پیام واسه خودش گذاشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
مشکلات ناشی از تصمیمات و رفتارهای این مسئولان فعلی و قبلی است. انشالله مسئولان بخود بیایند.
Israel
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
سخنگوی محترم این تعریف و تمجیدها واسه مردم تازگی نداره، این تعریف از اقدامات رو دولت قبلی هم زیاد انجام میداد... اقداماتی که وضعیت اقتصاد و معیشت مردم رو بهبود نده هیچ فایده ای نداره حالا شما بیا هر روز از دولت تعریف و تمجید کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
داداشی اقلا با سرور اسرائیل وصل نمیشدی پولتو بمب میکنن رو سر غیر نظامیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
اول فیتر شکنتو خاموش کن بعد حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
ایرانی مقیم اسرائیل؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
ایراد بنی اسرائیلی نگیر !!قوم نفرین شده !!!ومرده هایی که دوباره خدا به آنها زندگی داد که بفهمند اگر صد بار هم زنده شوند همون گمراهانند !!!
Germany
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
سبد کالا به کدام مردم در درب خانه تحویل می شود؟؟ چرا ما نمی بینیم؟ اثرات اقدامات چرا در سفره مردم و بازار مشاهده نمیشه؟ کدام کالاست که در دولت جدید افزایش قیمت نداشته؟ و سوالات .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
منظورشان جمع دلالهای مسکن و ..... هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خدا نکشتت :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
فعلا که دلار دو هزار تومن تو این صد روز گرون شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
این جهرمی ها پارتی شون کیه؟ هرکی هست خیلی مهمه.همه جهرمی ها وزیر و معاونن اینم که با این سن و تجربه کمش شد سخنگوی دولت.بقیه مردمم که کشک باید کارگر و بقال بشن علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
این جهرمی ها پارتی شون کیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
بگردید در ازدواج مسئولین چون تا بحال بجز فامیلها کسی به دایره بسته مدیریت این نظام راهی نداشته...همه فامیل..
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
پناه بر خدا دسته جمعی مشکل مردم را حل کنید. در بعضی کشورها تک نفر رونق اقتصاد رشد دارد مثل کشور شیلی و آلمان که هر کدام یک خانم مسئول هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
همه اصول گراها هم جمع بشین وضع مملکت درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
برید ببینید وضعیت استخدام هااا تو شهر هااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
از قیمت دلار معلوم است ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
به سلامتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خدا پشتیبان این دولت (جناب اقای دکتر رئیسی )مردمی وانقلابی وجهادی وبی ادعا باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
آمین
آخرین اخبار