چین:

آمریکا باید همه تحریم‌ها علیه ایران را لغو کند

نماینده چین در مذاکرات هسته‌ای ایران اعلام کرد واشنگتن باید همه تحریم‌های مغایر با توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ علیه تهران را لغو کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، نماینده چین در مذاکرات هسته‌ای ایران دیروز دوشنبه اعلام کرد واشنگتن باید همه تحریم‌های مغایر با توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ بین قدرت‌های بزرگ و ایران را از جمله آن تحریم‌هایی که در مورد چین اعمال می‌شود، لغو کند.

دفتر نمایندگی دائمی چین در سازمان ملل و دیگر سازمان‌های بین المللی در توئیتر نوشت: "سفیر وانگ کان WANG Qun در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام تاکید کرد گفتگو و مذاکره تنها راه درست برای حل و فصل مسئله هسته‌ای ایران است و آمریکا باید همه تحریم‌های مغایر با برجام، علیه ایران و طرف‌های ثالث از جمله چین را لغو کند".

نشست کمیسیون مشترک برجام هشتم آذر ماه (۲۹ نوامبر) در محل هتل پله کوبورگ وین با حضور هیئت‌های اصلی عضو برجام (ایران و گروه ۱+۴ شامل آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) و هماهنگ کننده اتحادیه اروپا برگزار شد. گفتنی است دور ششم مذاکرات هسته‌ای ایران در تاریخ ۳۰ خرداد ماه سال جاری و در وین برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار