مراسم تجلیل از خداداد عزیزی ورزشکار مشهدی

در بیست و چهارمین سال حماسه‌سازی خداداد عزیزی در ملبورن استرالیا با حضور شهردار مشهد از این ورزشکار مشهدی تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در بیست و چهارمین سال حماسه‌سازی خداداد عزیزی در ملبورن با حضور سیدعبدالله ارجائی شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و مدیران شهری و ورزشی از این ورزشکار مشهدی تجلیل شد.

خداداد عزیزی ملی‌پوش سابق مشهدی، در مراسم تجلیلی که برای او برگزار شده بود گفت: ۲۴ سال از آن گل تاریخی به استرالیا می‌گذرد، اما تاکنون چنین مراسمی در مشهد برگزار نشده بود.

او افزود: پیشکسوتان ورزشی در مشهد چنان که باید عزت نمی‌شوند به همین دلیل از این اتفاق شگفت زده شدم؛ همینطور فوتبال خراسان جایگاهی در کشور ندارد و صاحب یک تیم شخصی در لیگ است که آن هم مشکلات زیادی دارد.


بیشتر بخوانید


اسماعیل شجیع، پیشکسوت فوتبال هم در این مراسم گفت: اولین دیدار من با خداداد عزیزی در زمین پارک ملت بود و خوشحالم از اینکه یک بازیکن مردمی را تکریم می‌کنیم.

قاسم زردکانلو، پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی هم گفت: باید به این باور برسیم که خراسان بزرگ توانمندی‌های زیادی دارد و فوتبال آن می‌تواند الگو در کشور باشد.

تقدیر شهردار مشهدالرضا (ع) از حماسه ساز ملبورن

سیدعبدالله ارجائی شهردار مشهد در مراسم تجلیل از خداداد عزیزی گفت: سرمایه انسانی، منبع اصلی قدرت است؛ انسان‌ها هستند که برای خانواده، محله، شهر و کشور خود قدرت آفرین‌اند اگر می‌خواهیم نیروی انسانی را تقویت کنیم، باید در مردم میل حرکت به سوی قله را ایجاد کنیم.

او افزود: خداداد افتخار فوتبال خراسان است و خوشحال هستیم او را داریم، او که محکم پای کشور، وطن، انقلاب و مردم ایستاده و امروز مردم به او احترام می‌گذارند.

شهردار مشهد ادامه داد: پیشنهاد من به هیات فوتبال استان و شورای اسلامی شهر مشهد این است که تلاش کنند تا روز هشت آذر، سالروز حماسه سازی خداداد در ملبورن، به عنوان روز فوتبال خراسان نامگذاری شود.

انتهای پیام//ص.ب.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار