ارائه خدمات مناسب به گردشگران یکی از عوامل ماندگاری آنان در کرمانشاه است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : ارائه خدمات مناسب به گردشگران یکی از عواملی ماندگاری و بازگشت مجدد آنان به استان است و باید در این راستا برنامه ریزی‌های لازم انجام شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی صابر معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : برای بهبود خدمات گردشگری به مسافران ما نظارت‌های لازم را بر تاسیسات گردشگری که شامل اقامتی و پذیرایی و حتی دفاتر خدمات مسافرتی به صورت مستمر انجام می‌دهیم.

او گفت : جدا از نظارت‌های اداره کل اگر شکایتی هم از تاسیسات گردشگری واصل شود ما موظف به رسیدگی هستیم.

صابر افزود: در اداره کل میراث فرهنگی یک کمیته بدوی و یک کمیته تجدیدنظر برای رسیدگی به شکایات از تاسیسات گردشگری فعال است که اعضای آن با توجه به آیین نامه مشخص شده‌اند.

او افزود: در جلسه اخیر شکایت از یک دفتر خدمات مسافرتی مورد رسیدگی قرار گرفت و با بررسی کامل تخلفات رای لازم صادر می‌شود.

معاون گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: امیدواریم باتوجه به اهمیت موضوع ارایه خدمات مطلوب به گردشگران، تمام تاسیسات گردشگری این موضوع را در دستور کار خود داشته باشند.

او گفت: به هموطنان توصیه می‌شود که در هنگام استفاده از خدمات گردشگری حتما توجه داشته باشند که آن تأسیسات از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجوز داشته باشد.

صابر با اعلام اینکه گردشگران به هیچ عنوان از اماکن فاقد مجوز استفاده نکنند، گفت: در صورت بروز اتفاق یا حادثه‌ای در تاسیسات فاقد مجوز کسی پاسخ‌گو نیست و ممکن است اتفاقات ناگوارتری را نیز در پی داشته باشد که نه تنها گردشگر از سفر خود لذت نمی‌برد بلکه دچار آسیب و دردسر هم می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار