سیدی:

ثبت رکورد پرتاب دست بیرانوند در گینس، افتخار بزرگی است

مربی سابق دروازه بان ملی پوش کشورمان درباره ثبت رکورد پرتاب دست بیرانوند در کتاب گینس توضیحاتی را بیان کرد.

محسن سیدی، مربی سابق دروازه بان ملی پوش کشورمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ثبت رکورد پرتاب دست علیرضا بیرانوند در کتاب گینس گفت: من موفقیت بیرانوند  را به جامعه  فوتبال تبریک می‌گویم. رکورد پرتاب دست این دروازه بان در کتاب گینس ثبت شد و افتخار بزرگی برای فوتبال کشورمان رقم خورد.

سیدی  گفت: زمانی که بیرانوند در تیم جوانان و امید نفت تهران بود، این پرتاب‌ها را انجام می‌داد و به تدریج این پرتاب‌ها شکل گرفتند. سعی کردیم استعداد ذاتی این دروازه بان را هدفمند کنیم. بیرانوند در سال ۹۲ با سایر دروازه بانان نفت تهران رقابت داشت و توانست از این قابلیت خود استفاده کند و از پرتاب دست‌های بیرانوند برای پاس گل و ضد حملات استفاده می‌کردیم. به هر حال این تاکنیک خوبی بود که ما  در تیم نفت تهران از این استعداد بهره می‌بردیم.  

او افزود: این اتفاق می‌تواند نقطه عطفی برای بیرانوند باشد که در باشگاه پرتغالی تمرکز لازم را بر روی کارش داشته باشد. ان شاءالله بتوانیم در لیگ‌های معتبر بیرانوند و سایر دروازه بانان را ببینیم. خیلی خوشحالم بیرانوند،  امیر عابدزاده، سوشا مکانی و پیام نیازمند در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند و لژیونر هستند. این اتفاق بزرگی در بخش دروازه بانی است. امیدوارم به همین صورت در جام جهانی قطر عملکرد خوبی از دروازه بانان کشورمان شاهد باشیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار