جابجایی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۴۹۰ هزارو ۹۰۹ مسافر در قالب ۱۶۴ هزارو ۷۷۲ سفر وسایل نقلیه حمل ونقل عمومی جاده‌ای در هشت ماهه امسال درحوزه تحت پوشش این اداره کل جابجاشدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یک میلیون و ۴۹۰ هزارو ۹۰۹ مسافرجابجا شده ۶۰ درصد مربوط به داخل استان و ۴۰ درصد به خارج استان با وسایل نقلیه عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و خودرو‌های سواری کرایه برون شهری جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۲ درصدی در جابجایی مسافر و ۱۴ درصدی در تعداد سفر داشته است.

وی گفت: طرح ساماندهی سفر با ناوگان حمل ونقل عمومی از اول آذر ماه در استان به اجرا در آمده و تنها افرادی می‌توانند از وسایل حمل ونقل عمومی مسافری استفاده نمایند که کارت واکسن یا تست پی سی آر منفی ۷۲ ساعته داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نظارت و بازرسی بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات مسافربری فعال در استان به صورت مستمر انجام می‌شود، افزود: مسافران می‌توانند هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها از طریق سامانه‌های تلفنی و اینترنتی ۱۴۱ و یا با مراجعه حضوری به ادارات تابعه این اداره کل و یا دفاتر نظارت پایانه‌های مسافری اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد ۳ پایانه مسافری، ۳ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها، ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان، ۲ هزار و ۳۸۳ راننده مسافری و ۳ هزارو ۲۳۲ دستگاه ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری در حوزه تحت پوشش این اداره کل به هموطنان گرامی خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار