کارنامه خیرین مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان موفق و درخشان است

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: کارنامه خیرین مدرسه ساز در این استان موفق و درخشان است و نشان از همت والای آنان در امر مقدس مدرسه سازی دارد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان ضمن قدردانی از نگاه بلند و خیرخواهانه همه دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت بویژه خیرین نیک اندیش اظهار کرد: کارنامه موفق خیرین مدرسه ساز در این استان نشان از همت والای آنان در امر مقدس مدرسه سازی دارد.

وی افزود: خوشبختانه به برکت حضور خیرین مدرسه‌ساز در سیستان و بلوچستان هر روز شاهد افتتاح مدارس خیرساز در گوشه و کنار این استان پهناور هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دارای بیشترین تعداد پروژه‌های خیرساز در کشور داراست، گفت: باید قدردان همت والای آنان در امر مقدس مدرسه سازی باشیم، چون اگر کمک و یاری این عزیزان نبود، آموزش و پرورش با مشکلات و معضلات پیچیده‌ای مواجه بود.

رخشانی خاطر نشان کرد: جهاد عظیم و گسترده‌ای که در زمینه مدرسه‌سازی در استان در حال انجام است، پیگیری و برنامه‌ریزی دقیق بهتر از گذشته را می‌طلبد.

در این نشست مشکلات پروژه‌های نیازمند کمک مالی مجمع توسط اعضا بررسی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار