منصوریان:

انتخابات مهندسی شده بود و به آن اعتراض داشتم

شهربانو منصوریان، عضو کمیسیون ورزشکاران در خصوص برگزاری اولین جلسه این کمیسیون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، شهربانو منصوریان در حاشیه نخستین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک درباره مهندسی شدن انتخابات گفت: امروز اولین جلسه کمیسیون ورزشکاران برگزار شد. به ما گفته بودند امروز برای گرفتن حکم و یا همان ابلاغیه تشریف بیاورید و سخنی از انتخاب رئیس و نایب رئیس نزده بودند. ما نماینده همه ورزشکارانی که به ما رای داده اند، هستیم. باید به صحبت‌های شخصی که رئیس و یا نایب می‌شود، گوش داد.

او گفت: به ما اطلاع نداده بودند و امروز اعلام کردند که باید رئیس و نایب رئیس انتخاب شوند. اگر ما از قبل این موضوع را می‌دانستیم، با هم همفکری و جلساتی را برگزار می‌کردیم که اگر شخصی می‌خواهد انتخاب شود، چه کمک‌هایی می‌تواند برای جامعه ورزش انجام دهد و اعضای کمیسیون از روی این دیدگاه به او رای دهند.

او افزود: امروز همه به این موضوع اعتراض کردند و خواستند که فقط حکم و ابلاغیه‌ها را دریافت کنند و در روز‌های دیگر رئیس و نایب رئیس انتخاب شوند؛ اما با این موضوع موافقت نشد. این انتخابات مهندسی شده بود و من به آن اعتراض داشتم. ۴ کشتی گیر کشورمان هم در این انتخابات حضور نداشتند و ما درخواست کردیم که این انتخابات را در زمان دیگری برگزار کنند، اما قبول نکردند که این عزیزان حضور پیدا کنند و می خواستند که در رای‌ها ریزش اتفاق بیفتد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار