اجرای طرح ملی نهضت پیشرفت زنان در زرین دشت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرین دشت از اجرای طرح ملی نهضت پیشرفت زنان در زرین دشت خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،حجت الاسلام محمد جواد چمانه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرین دشت در  همایش طرح ملی پیشرفت زنان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از ظرفیت بانوان در عرصه‌های اجتماعی و فردی فعال دعوت می‌کند تادر عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و سایر حوزه‌ها تاثیرگذار باشند.

او بیان کرد: بانوان انقلابی می‌توانند با اثر گذاری خود در محلات مختلف شهرستان در فرهنگ اسلامی تاثیر بسیاری داشته باشند.

حجت الاسلام غلامرضا دروند پور امام جمعه زرین دشت نیز بر لزوم جلوگیری از خرده فرهنگ‌های غلط در شهرستان زرین دشت تاکید و تصریح کرد: باید با سیاست های متمرکز جلوی فرهنگ‌های نا به جا گرفته شود.

او ادامه داد: ما وحدت رویه نداریم که صدای فعالیت‌های فرهنگی مان به گوش نمی‌رسد.

حجت الاسلام محمد جواد چمانه رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت عامل اصلی به نتیجه نرسیدن فعالیت‌های فرهنگی را جزیره عمل کردن آن دانست و افزود: اگر همه فعالیت‌های فرهنگی به صورت متمرکز و یک جا برگزار شود نتایج مثبتی را به دنبال دارد.

او اضافه کرد: برای آسیب شناسی حوزه فرهنگ باید با تشکیل گروه های محله محور تلاش شود.

امام جمعه زرین شهرستان دشت نیز با اشاره به ضرورت شناسایی افراد نیازمند و بیمار از سوی بانوان فعال فرهنگی در محلات مختلف شناسایی و جذب خیران و افراد متمکن در گره‌گشایی از مشکلات افراد آبرومند و بیمار می‌تواند زمینه ساز رشد فرهنگی شهرستان باشد.

دروند پور خواستار تشکیل مجمع خیرین محلات اسلامی شد و اضافه کرد: با راه اندازی این مجمع از سوی بانوان فعال فرهنگی در همان محلات اتفاقات مثبتی روی می‌دهد.

در خاتمه همایش طرح ملی نهضت پیشرفت زنان از جمعی از بانوان فعال فرهنگی و قرآنی تجلیل شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار