شالوده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر پایه «آینده ایران» بنا شده است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر گفت: شالوده کانون بر پایه «آینده ایران» بنا شده که این آینده در دستان کوچک کودکان امروز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در برنامه شب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه که به صورت ضبط شده در فضای مجازی انتشار یافته است، بیان کرد: شالوده کانون بر پایه «آینده ایران» بنا شده که این آینده در دستان کوچک کودکان امروز است و از این رو کانون برای تک‌تک کودکان برنامه‌ای هدفمند دارد.

او هدف کانون را کشف استعداد کودکان و نوجوانان استان برای ساختن آینده ایران عنوان کرد و افزود: کانون ۲۳ مرکز در استان بوشهر دارد که به صورت ثابت، سیار و پستی فعالیت می‌کنند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با اشاره به محور‌های گوناگون فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون در بیش از ۶۰ رشته مختلف فرهنگی، هنری، پژوهشی، ادبی، دینی و... فعالیت دارد.

فاطمه ارشادی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز گناوه نیز گفت: این مرکز خرداد سال ۱۳۷۰ و همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) به عنوان دومین مرکز کانون استان افتتاح شد و با راه‌اندازی آن، کانون استان بوشهر که تا آن سال زیر نظر استان فارس بود، مستقل شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.