مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

۱۰ کیلومتر از کریدور شمال‌غرب در مهاباد زیربار ترافیک می‌رود

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور واقع در محدوده مهاباد قبل از پایان فصل کاری امسال زیربار ترافیک می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امسال بیش از ۷ کیلومتر از مسیر سه راهی دارلک تا مهاباد و همچنین بیش از ۲.۵ کیلومتر از مهاباد به سمت سه راهی "ترشکان" قبل از پایان فصل کاری به اتمام و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

حمزه لو افزود: در سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی با توجه به وضعیت آب و هوا و محدود بودن فصل کاری آذربایجان غربی، تامین قیر رایگان و همچنین منابع مالی برای استان در اولویت قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: تاکنون ۴۰۰ کیلومتر از کریدور بزرگراهی شمالغرب کشور واقع در محدوده این استان به بهره برداری رسیده که از این مقدار ۱۳۵ کیلومتر طی ۲ سال گذشته شده بوده است.

حمزه‌لو ادامه داد: اتمام پروژه‌های راه سازی در آذربایجان غربی به ویژه کریدور بزرگراهی غرب کشور با توجه به اینکه این استان جایگاه مهمی در توسعه لجستیک و حمل و نقل بین‌المللی دارد، با جدیت دنبال خواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.