رونمایی از پوستر جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ

از پوستر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بازگیر دبیر بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک در گفت: با حضور جمعی از مسئولان و پیشکسوتان تئاتر از پوستر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ رونمایی شد.

او بیان داشت: نکوداشت یاد و خاطره شهدای بمباران چهارم آذر ۱۳۶۵، حماسه شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت از جمله محور‌های برگزاری این رویداد ملی است.

بازگیر افزود: تاکید بر تکریم دستاورد‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، توجه به حفظ و ترویج و توسعه آداب، سنن، رسوم و باور‌های بومی و نفی تروریسم و کوشش برای صلح جهانی از دیگر محور‌های این جشنواره است.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ یک رویداد هنری ملی است که تاثیر زیادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد و در چند سال اخیر استقبال بسیار خوبی از سوی هنرمندان نمایش سراسر کشور از این جشنواره صورت گرفته است.

او تصریح کرد: تلاش داریم که با همدلی میزبان شایسته‌ای برای گروه‌های نمایشی و هنرمندان میهمان از سراسر کشور باشیم.


بیشتر بخوانید


احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک گفت: زبان هنر به ویژه نمایش در رشد و توسعه فعالیت‌های اجتماعی و آگاهی بخشی به آحاد مختلف جامعه تاثیر زیادی دارد و جشنواره لاله‌های سرخ با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقشی موثر در ایجاد این روحیه در بین هنرمندان داشته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.