صف‌های خرید و فروش سهام در ششم آذر ماه

در ساعت ۹:۵۰ شاخص کل بورس با افت ۱۵ هزار و ۷۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۳۴ واحدی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (ششم آذرماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۳ هزار و ۶۶۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۵۰ شاخص کل بورس با افت ۱۵ هزار و ۷۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۳۴ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳ هزار و ۱۲ واحد بر روی پله ۳۸۰ هزار و ۴۵۸ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و وغدیر بیشترین تاثیر را در این دقایق بر شاخص بورس گذاشته اند. شاخص کل فرابورس نیز با  افت ۱۰۲ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۸۶۵ واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۲۵ شاخص کل با ادامه روند نزولی خود با افت ۱۶ هزار و ۹۹۱ واحدی بر پله یک میلیون و ۳۷۷ هزار و ۱۱۴ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳ هزار و ۸۹۹ واحدی بر روی پله ۳۷۹ هزار و ۵۷۰ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، شستا و وغدیر بیشترین تاثیر را در این دقایق بر شاخص بورس گذاشته اند.

شاخص فرابورس نیز با افت ۱۷۴ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۷۹۳ واحدی قرار گرفت. در این دقایق ۲۱ نماد در صف خرید و ۱۰۳ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱ شاخص کل بورس با افت ۱۹ هزار و ۱۲۰ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۷۴ هزار و ۹۸۵ واحد قرار گرفت. سه نماد شستا، بورس و فولاد پرتراکنس‌ترین نماد‌ها در این دقایق بورس هستند.

شاخص کل هم وزن نیز با افت ۴ هزار و ۳۸۹ واحدی بر روی پله ۳۷۹ هزار و ۸۰ واحد قرار گرفت. شاخص کل فرابورس نیز با افت ۲۱۴ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۷۵۳ واحد قرار گر فت.

سه نماد زاگرس، بپاس و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس در این دقایق داشته اند. توسن نیز پرتراکنس‌ترین نماد در این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۲۲ نماد در صف خرید و ۱۱۹ نماد در صف فروش است.

در پایان معاملات شاخص کل بورس با اُفت ۲۷ هزار و ۴۴۲ واحد، نسبت به آخرین روز کاری در تراز یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۶۶۲ واحدی متوقف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار